لزوم افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان کرمانشاه لزوم افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان کرمانشاه

لزوم افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان کرمانشاه

لزوم افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان کرمانشاه ، را دنبال می کنیم. که میتوانند در افزایش تولید محصولات کشاورزی هم تاثیر بسزایی داشته باشند

کد خبر: 990422002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹ - ۹:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، لزوم افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان کرمانشاه ، را دنبال می کنیم. که میتوانند در افزایش تولید محصولات کشاورزی هم تاثیر بسزایی داشته باشند

لزوم افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان کرمانشاه

لزوم افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان کرمانشاه

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه بیان کرد: افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی را در استان دنبال می ‌کنیم.

رمضان روئین تن با اشاره به لزوم افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان، افزود: افزایش تعداد این مراکز در برنامه استان است چرا که این مراکز در کنار ایجاد فرصت ‌های شغلی برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، میتوانند در افزایش تولید محصولات کشاورزی هم تاثیر بسزایی داشته باشند.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه اساس تشکیل این مراکز به صورت داوطلبانه و اتکا به دانش است، گفت: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی ویترین عرضه دانش و فناوری‌های روز دنیا در بخش کشاورزی می‌باشند که با ترویج آن در مزرعه موجبات توسعه کشاورزی استان را فراهم می آورند.
روئین تن گفت: در این مراکز خدماتی از قبیل صدور پروانه، خدمات مشاوره ای و فنی، برنامه های آموزشی و ترویجی، بازاریابی و…. به کشاورزان ارائه می ‌گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به در برنامه بودن ایجاد شبکه غیردولتی و تخصصی برای انتقال دانش و فن اوری های روز دنیا به مزارع، تصریح کرد: جهت تحقق این هدف گذاری تاکنون شصت و نه مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی چند منظوره در استان راه اندازی شده که چهارصد و بیست نفر از کارشناسان بخش کشاورزی در این مراکز مشغول خدمات رسانی به کشاورزان هستند.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیتهای ویژه استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی، بیان کرد: کرمانشاه یکی از قطبهای کشاورزی کشور محسوب می‌ گردد، لذا توسعه چنین مراکز غیردولتی خواهد توانست در افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی استان اثرگذار باشد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ تیر ۹۹
688 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0