اجرایی شدن نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل اجرایی شدن نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل

اجرایی شدن نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل

اجرایی شدن نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل ،انجام گردید. هدف از اجرای طرح نظام اولویت بندی ارجاع کار حمایت از حقوق اعضای سازمان و کارفرمایان است و هم‌چنین این اتفاق کیفیت ساخت و سازها را ارتقا می‌ بخشد

کد خبر: 990411004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ - ۹:۱۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اجرایی شدن نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل ،انجام گردید. هدف از اجرای طرح نظام اولویت بندی ارجاع کار حمایت از حقوق اعضای سازمان و کارفرمایان است و هم‌چنین این اتفاق کیفیت ساخت و سازها را ارتقا می‌ بخشد

اجرایی شدن نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل

اجرایی شدن نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل

میرمحمد سیدهاشمی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد؛

نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اجرایی گردید

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل عنوان کرد: نظام اولویت بندی ارجاع کار بعد از ۲۰ سال در سازمان نظام مهندسی استان اردبیل اجرایی گردید.
وی گفت: هدف از اجرای طرح نظام اولویت بندی ارجاع کار حمایت از حقوق اعضای سازمان و کارفرمایان است و هم‌چنین این اتفاق کیفیت ساخت و سازها را ارتقا می‌ بخشد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل افزود: بعد از فراهم کردن زیر ساخت ‌ها و عقد تفاهم‌نامه با ارگان‌ های مختلف بخصوص بانک رفاه کارگران، از ابتدای خرداد ماه امسال نظام اولویت بندی ارجاع کار در سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل اجرایی شده است.
وی افزود: در این مدت ۱ نفر به مرحله نهایی نظام اولویت بندی و ارجاع کار رسیده و ۱۴ پروژه دیگر در انتظار انتخاب از مهندسین سازمان نظام مهندسی ساختمان است.
وی هم‌چنین ادامه داد: طرح نظام اولویت بندی ارجاع کار فعلا بصورت آزمایشی برای پروژه‌هایی با متراژ ششصد تا ۲ هزار مترمربع در حال انجام است و با عبور از مرحله آزمایشی این طرح برای متراژهای بالاتر و پایین‌تر نیز اجرا خواهد شد.
سیدهاشمی تصریح کرد: انتخاب مهندسین ناظر برای نظارت در ۴ رشته اصلی عمران، مکانیک، برق و معماری براساس امتیاز مهندسینی که کاندید شده‌اند انجام و به کارفرمایان معرفی می‌ گردد. طبق آمار تا به امروز در رشته عمران ۱۰۶۳، مکانیک ۱۶۵، برق ۳۵۲ و معماری سیصد و سه نفر برای نظام اولویت بندی و نظارت پروژه‌‌ها کاندید شده‌اند.
وی در تشریح شرایط اجرای نظام اولویت بندی ارجاع کار بیان کرد: براساس تفاهم‌نامه ما با بانک رفاه، برای همه‌ی اعضای دارای پروانه سازمان نظام مهندسی اردبیل دو حساب بانکی افتتاح شده است که یکی از آن‌ ها حساب راکد است که حق‌الزحمه مهندسان ابتدا به آن حساب واریز شده و با طی مراحل مربوط به نظارت، وجوه بصورت مرحله‌ای به حساب جاری مهندسان واریز می ‌گردد.
وی گفت: امتیازات مهندسان همکار در نظام اولویت بندی ارجاع کار طبق شیوه نامه نظام اولویت بندی که توسط شورای مرکزی گرداوری شده است لحاظ خواهد شد.
سیدهاشمی همچنین بیان کرد: پی‌گیر چند تفاهمنامه با ارگان‌ های مختلف از جمله شرکت شهرک‌ های صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و استانداری در راستای اشتغال مهندسان عضو سازمان هستیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل خاطر نشان ساخت: ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بر خودمان ملزم می ‌دانیم که گزارش عملکرد خود را بصورت منظم و دوره‌ای به اعضای محترم و کارفرمایان عزیز ارائه کنیم.
منبع: خبرگزاری برنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۹۹
555 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0