تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی در هشت محور تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی در هشت محور

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی در هشت محور

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی در هشت محور ،به امضا رسید. نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، در سی و یک استان و بیست و هشت حوزه تخصصی با بیش از دویست و شصت هزار عضو در کشور فعالیت می‌کند

کد خبر: 990326001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ - ۹:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی در هشت محور ،به امضا رسید. نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، در سی و یک استان و بیست و هشت حوزه تخصصی با بیش از دویست و شصت هزار عضو در کشور فعالیت می‌کند

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی در هشت محور

تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی در هشت محور

در آئینی با حضور رئیس جهاد دانشگاهی واحد مازندران و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی این استان تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی در هشت محور به امضا رسید.

در مراسمی با حضور مهندس محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی واحد مازندران و کاوه جعفری خورشیدی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی امضا گردید.

در حاشیه این مراسم، کاوه جعفری خورشیدی با اشاره به ماموریت نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، بیان داشت: بدنبال دو هدف کلان، جذب سرمایه برای سرمایه‌گذاری و رونق دانش به همراه افزایش بهره‌وری هستیم.

جعفری ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، در سی و یک استان و بیست و هشت حوزه تخصصی با بیش از دویست و شصت هزار عضو در کشور فعالیت می‌کند و در مازندران بیش از شانزده هزار عضو دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران گفت: با توجه به این که فعالیت‌های حوزه پژوهش جهاد دانشگاهی مازندران در زمینه کشاورزی متمرکز است، نظام مهندسی نسبت به ترویج و توسعه کشاورزی و معرفی جلبک اسپیرولینا تولید شده در این واحد به صنایع مختلف آبزی‌پروری، دام و طیور و هم‌چنین خدمات مشاوره در حوزه های آبزی پروری، ساخت گلخانه و معرفی سرمایه گذار اعلام آمادگی می ‌کند.

جهاد دانشگاهی به تحقیقات فناورانه است

محمدرضا شافعیان، ریاست جهاد دانشگاهی واحد مازندران نیز در این مراسم گفت: جهاد دانشگاهی بدنبال تحقیقات فناورانه و تعامل علمی و دانشی با سایر سازمانها و مراکز تحقیقاتی و علمی است.

شافعیان با اشاره به فعالیت ‌های جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش، اظهار داشت: کارهایی که در مجتمع تحقیقاتی – تولیدی سپهبد شهید سلیمانی انجام می ‌گیرد با پشتوانه علمی و تخصصی همکاران و با بهروری بهینه از امکانات و تولید محصول با کیفیت است.

وی با عنوان این که بیش از پنجاه هکتار زمین زراعی و حدود چهل هکتار آببندان، آزمایشگاه تخصصی و سالن‌های برای ایجاد گلخانه از ظرفیت‌ های بسیار مناسب جهاد دانشگاهی مازندران است، اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه پرورش ماهیان گرمابی، خاویاری، طیور، برنج، صیفی‌جات و گل نرگس در حال انجام پروژه های تحقیقاتی و تولیدی هستیم.

شافعیان ادامه داد: انتظار داریم سازمان نظام مهندسی مازندران در هم‌افزایی حوزه‌های دانشی و مساعدت در تشریفات و مجوزهای لازم با جهاددانشگاهی همکاریهای لازم را انجام دهد.

به اشتراک گذاری توانمندی طرفین از منابع انسانی، فیزیکی، دانش و اطلاعات و تجارب موجود، توانمندسازی نیروی انسانی متخصص، برگزاری کارگاهها و دوره های تخصصی، گردهمایی ها و سمینارها از جمله محورهای هشت گانه تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و نظام مهندسی است.

این تفاهم نامه با حضور رئیس دو سازمان، معاون پژوهشی و مدیران حوزه پژوهش جهاددانشگاهی و معاون برنامه ریزی اشتغال نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در دفتر ریاست جهاد دانشگاهی منعقد گردید.

منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۹
737 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0