راه اندازی سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی راه اندازی سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی

راه اندازی سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی

راه اندازی سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی ،به صورت مجازی و آنلاین، نقطه عطفی در زمینه ارائه خدمات مهندسی است

کد خبر: 990231012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ - ۳:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راه اندازی سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی ،به صورت مجازی و آنلاین، نقطه عطفی در زمینه ارائه خدمات مهندسی است

راه اندازی سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی

راه اندازی سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان داشت:
نقطه عطف در ارائه خدمات مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس, راه اندازی سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی بصورت مجازی و آنلاین را نقطه عطفی در زمینه ارائه خدمات مهندسی دانست.
نشست بررسی سامانه جامع خدمات مهندسی (کنترل و بازبینی نقشه ها) بصورت مجازی و آنلاین برای کاربران خدمات مهندسی سازمان در سطح استان برگزار گردید.
در این نشست، جزئیات این طرح توسط اعضای هیات رییسه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و حاضرین به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس در راستای تکریم اعضا و ارباب رجوع و هم‌چنین کاهش بروکراسی اداری و مراجعات مکرر و رعایت پروتکلها و توصیه های بهداشتی، اقدام به تهیه و تکمیل سامانه ثبت طراحی و گردش نقشه بصورت غیر حضوری و آنلاین کرده است.
در این سامانه کنترل نقشه ها اعم از سازه-معماری –تاسیسات برقی و مکانیکی بصورت مجازی و آنلاین بوده و طراحان و مالکان میتوانند تمامی فرایندهای خدمات مهندسی طراحی و نظارت را بصورت الکترونیکی و از طریق کارتابل اختصاصی خود پیگیری کنند.
بدون شک راه اندازی این سامانه که هم اکنون در ۲۴ دفتر نمایندگی سازمان در سطح استان در حال اجرا است، نقطه عطفی در زمینه ارائه خدمات مهندسی است.
این نشست، با حضور رییس و اعضای هیات رئیسه سازمان، معاونان خدمات مهندسی و کنترل ساختمان و منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، مدیران خدمات مهندسی، طرح و برنامه و فن آوری اطلاعات ( it) ، روسای دفاتر و کاربران خدمات مهندسی سازمان در سطح استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۹
379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0