رسیدن بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری، به بیست و سه میلیارد تومان رسیدن بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری، به بیست و سه میلیارد تومان

رسیدن بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری، به بیست و سه میلیارد تومان

رسیدن بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری، به بیست و سه میلیارد تومان ،به منظور تحقق اهداف این بخش طی سال جاری است. نشست کمیته آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو که با حضور رییس سازمان نظام مهندسی معدن برگزار شد

کد خبر: 990231008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ - ۲:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رسیدن بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری، به بیست و سه میلیارد تومان ،به منظور تحقق اهداف این بخش طی سال جاری است. نشست کمیته آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو که با حضور رییس سازمان نظام مهندسی معدن برگزار شد

رسیدن بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری، به بیست و سه میلیارد تومان

 

رسیدن بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری، به بیست و سه میلیارد تومان

بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری به بیست و سه میلیارد تومان رسید
رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست با رییس سازمان نظام مهندسی معدن بیان کرد:
بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری به بیست و سه میلیارد تومان رسید
رییس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر گسترش همکاری های بین این سازمان و نظام مهندسی معدن در بخش آموزش، اظهار داشت: بودجه بخش آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو به منظور تحقق اهداف این بخش طی سال جاری، تا بیست و سه میلیارد تومان افزایش یافت.

خداداد غریب پور در نشست کمیته آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو که با حضور رییس سازمان نظام مهندسی معدن برگزار گردید، تصریح کرد: برنامه ریزی این سازمان در تقویت همکاری ها با دانشگاهها و دیگر سازمانها در حوزه آموزش و پژوهش همچون سال گذشته ادامه خواهد یافت.

غریب پور، با عنوان این که دوره های آموزشی تربیت حفار توسط ایمیدرو برگزار خواهد شد، گفت: در سال نود و هشت، حدود هفده میلیارد تومان هزینه کرد حوزه آموزش، پژوهش و فناوری در این سازمان بود که در سال نود و نه،این رقم تا بیست و سه میلیارد تومان بودجه افزایش پیدا کرده است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با عنوان این که دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی های احصا گردیده از سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها انجام شده است، گفت: دوره های در نظر گرفته پاسخگوی نیازهای فنی و تخصصی معدن کاران بخش خصوصی است.

رییس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به این که بومی سازی از اولویت های این سازمان در سال جهش تولید است، ادامه داد: در مدل همکاری با دانشگاهها و شرکتها باید بگونه ای عمل کرد که شرکتها نیازهای تحقیقاتی خود را به دانشگاهها ارایه و دانشگاهها برنامه های مطالعاتی و راهکارهای رفع نیازهای شرکتها را اعلام کنند.

در ادامه این نشست، تقی نبئی رییس سازمان نظام مهندسی معدن طی سخنانی بیان کرد: طبق مفاد قرارداد بین ایمیدرو و نظام مهندسی معدن تاکنون از مجموع ششصد دوره پیش بینی شده چهارصد و نوزده دوره توسط سازمان نظام مهندسی معدن برگزار شده است.

تقی نبئی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری دوره های باقی مانده متوقف گردید و دوره های باقی مانده از خرداد شروع می گردد.

نبئی ادامه داد: دوره های آموزشی شامل ایمنی معادن زیرزمینی زغال سنگ، دوره های آموزشی رانندگان خودروهای حمل و نقل سبک و سنگین و همچنین ایمنی برای کارگران شاغل در معادن است.

منبع: خبرگزاری برنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۹
373 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0