اجرایی شدن نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در استان اردبیل اجرایی شدن نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در استان اردبیل

اجرایی شدن نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در استان اردبیل

اجرایی شدن نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در استان اردبیل ،از اول خرداد ماه شروع می شود. اجرای این قانون از دغدغه‌های کاری سازمان نظام مهندسی دوره هشتم استان اردبیل بود

کد خبر: 990231007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ - ۲:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اجرایی شدن نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در استان اردبیل ،از اول خرداد ماه شروع می شود. اجرای این قانون از دغدغه‌های کاری سازمان نظام مهندسی دوره هشتم استان اردبیل بود

اجرایی شدن نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در استان اردبیل

 

نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در استان اردبیل اجرایی می‌گردد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در این استان از اول خرداد ماه سال جاری اجرایی می‌گردد.

میرمحمد سیدهاشمی روز چهارشنبه در خلخال گفت: اجرای این قانون از دغدغه‌های کاری سازمان نظام مهندسی دوره هشتم استان اردبیل بود که با پی گیری‌های صورت گرفته زمینه اجرای این قانون مهم در استان فراهم گردید.

هاشمی ادامه داد: با اجرای این قانون ضمن حذف مسائل حاشیه‌ای مابین کارفرما و ناظر، کیفیت کار نظارت بر ساخت وسازها در مناطق مختلف استان افزایش یافته و در حفظ و حراست از سرمایه ‌های ملی گام های مثبت و اثربخشی برداشته خواهد شد.

وی افزود: نظام نامه اولویت‌بندی اجرای مسوولیت حرفه‌ای اعضای این سازمان را در پروژه‌ها تسهیل کرده و با توجه به اجرایی شدن این قانون اعضای سازمان نسبت به ایفای نقش اثربخش خود در ساخت و سازها بیش از پیش تلاش کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل اظهار داشت: با اجرای قانون نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در کنار حمایت از حقوق اعضای سازمان و کارفرمایان کیفیت ساخت و سازهای صورت گرفته ارتقا یافته و زمینه افزایش خدمات ارائه شده از سوی این نظام به مردم و ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای آحاد مختلف جامعه فراهم می‌گردد.

وی گفت: نظارت بر اساس نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در گام اول اجرای این قانون برای ساختمان‌های با متراژ سیصد متر تا دو هزار متری بوده ودر مراحل بعدی تصمیمات جدیدی در این خصوص اتخاذ و اجرا خواهد شد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خلخال نیز از افزایش بیبست و هفت، درصدی ساخت و سازها در سال گذشته در مقایسه با سال نود و هفت، خبر داد و گفت: با توجه به رونق روزافزون ساخت و سازها در این شهرستان پیش‌بینی می گردد، این افزایش سطح ساخت در سال جاری نیز تکرار گردد.

زاهد ستاری ادامه داد: با گسترش فعالیت این سازمان و نظارت بر احداث بناها سطح ایمنی ساخت و سازهای این شهرستان بطور محسوسی در سال‌های اخیر افزایش یافته و با اجرای قانون نظام اولویت‌بندی ارجاع کار نظارت ساختمان در این شهرستان کیفیت نظارت بر کار ساخت و سازها افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با شروع فعالیت رسمی این سازمان از سال هفتاد و سه، در خلخال فعالیت و نظارت بر ساخت و سازهای شهری و روستایی در این شهرستان افزایش یافته و زمینه ارتقای ایمنی و استحکام بناهای احداث شده در مقابل بلایای طبیعی از جمله زمین لرزه فراهم شده است.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۹
314 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0