امضای تفاهم نامه بیمه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تامین اجتماعی

امضای تفاهم نامه بیمه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تامین اجتماعی

امضای تفاهم نامه بیمه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تامین اجتماعی ،انجام شد، با اجرای این کار زمینه برخورداری این گروه از متقاضیان از مزایای قانون تامین اجتماعی فراهم خوهد شد

کد خبر: 990231004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ - ۱:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، امضای تفاهم نامه بیمه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تامین اجتماعی ،انجام شد، با اجرای این کار زمینه برخورداری این گروه از متقاضیان از مزایای قانون تامین اجتماعی فراهم خوهد شد

امضای تفاهم نامه بیمه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تامین اجتماعی

 

مراسم امضای تفاهم نامه بیمه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با سازمان تامین اجتماعی انجام شد.

یزدان پناه در این رابطه بیان داشت: در اجرای بخش نامه شماره۶۷۰/۱ حوزه فنی سازمان تامین اجتماعی و آیین نامه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و مصوبه شماره ۱۱۰۰/۹۸/۱۸۴۰مورخ

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان، مراسم امضای تفاهم نامه بیمه مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با سازمان تامین اجتماعی انجام شد.

وی در این رابطه گفت: در اجرای بخش نامه شماره۶۷۰/۱ حوزه فنی سازمان تامین اجتماعی و آیین نامه بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و مصوبه شماره ۱۱۰۰/۹۸/۱۸۴۰مورخ ۲۷/۸/۹۸هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان بمنظور تعمیم پوشش بیمه تامین اجتماعی اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و فراهم خواهد شد.
یزدان پناه ادامه داد: با اجرای این کار زمینه برخورداری این گروه از متقاضیان از مزایای قانون تامین اجتماعی فراهم خوهد شد.
وی، انعقاد این تفاهم نامه را فصل مشترکی در ارتباط اعضای سازمان با سازمان تامین اجتماعی دانست و فعالیت هر چه بیش تر در ارایه خدمات در این حوزه را برای مهندسان خواستار شد.
یزدان پناه افزود: بیمه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای تمامی اقشار جامعه، اعم از ثروتمندان، افراد با درآمد متوسط و قشر کم درآمد است زیرا آینده قابل پیش بینی نیست.
عباس نورمحمدی، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان نیز با اشاره به اهمیت بیمه و مزایای آین برای تامین آینده و رفاه افردا تصریح کرد: به هر حال همه انسان ‌ها تنها در دوران جوانی قادر به کار هستند و با رسیدن به دوران کهن‌سالی رفته‌رفته توان کار کردن خود را از دست می‌ دهند پس بیمه تامین اجتماعی ضمن پوشش تمامی مخاطرات و نگرانی ‌های خانواده (فوت زودرس، از کارافتادگی، بیماری‌ های صعب العلاج و…) پس‌اندازی مناسب بوده که با سود تضمینی در دسترس خانواده است و سبب تأمین بازنشستگی آرام و راحتی می‌ شود.

وی گفت: مشمولین این تفاهم نامه آن دسته از اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند که از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان معرفی و تحت پوشش مقررات حمایتی خاص دیگری قرار نداشته باشند و حداکثرسن آنان در تاریخ معرفی نامه در واحد اجرایی پنجاه سال تمام باشد.
در ضمن اطلاعات تکمیلی جهت ثبت نام و سایر شرایط از طریق سایت و کانال رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعلام خواهد شد.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۹۹
306 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0