دومین نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان یزد در سال نود و نه دومین نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان یزد در سال نود و نه

دومین نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان یزد در سال نود و نه

دومین نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان یزد در سال نود و نه ، برگزار شد، اقدامات اولیه برای پایش گلخانه های استان یزد صورت گرفته است

کد خبر: 990230007 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ - ۳:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دومین نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان یزد در سال نود و نه ، برگزار شد، اقدامات اولیه برای پایش گلخانه های استان یزد صورت گرفته است

دومین نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان یزد در سال نود و نه

دومین نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی ساختمان استان یزد در سال نود و نه

دومین نشست شورای نظام مهندسی کشاورزی یزد در سال نود و نه برگزار شد،

اقدامات اولیه برای پایش گلخانه های استان یزد صورت گرفته است

ریاست شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد بیان کرد: گلخانه های شهرستان یزد از لحاظ معتبر بودن و نبود مجوز و پروانه تاسیس و بهره برداری و ایجاد آلودگی زیست محیطی می‌بایست مورد بررسی قرار گیرند که در این زمینه اقدامات اولیه ای جهت پایش گلخانه ها صورت گرفته است.

دومین نشست، شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در سال نود و نه با حضور اکثریت اعضا بصورت حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در سالن جلسات برگزار شد.

در این نشست، رئیس شورا ضمن عرض آرزوی قبولی طاعات و عبادات گزارشی از فعالیتهای سازمان در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه کرد.

محمدرضا خلف باغی در ادامه به تشریع عملکرد سازمان در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال نود و هشت، با ارتباط گیری با دستگاه‌های مختلف من جمله استانداری یزد، فرمانداری، نمایندگان استان یزد و… قدم های موثری در زمینه اهداف و جایگاه نظام مهندسی برداشته شد.

خلف باغی ادامه داد: با عملکرد قابل تقدیر واحد روابط عمومی فعالیتهای سازمان در رسانه ها نمود پیدا کرد.

وی از رونمایی سامانه امور اراضی سخن به میان آورد و افزود: با حمایت و پی‌گیری معاونت امور هماهنگی عمرانی استاندار یزد و برگزاری نشست های متعدد در جهت بررسی و رفع موانع سامانه به زودی توسط استاندار یزد این سامانه رونمایی می شود.

رئیس شورا، به پایش انجام شده گلخانه های شهرستان یزد اشاره کرد و گفت: گلخانه های شهرستان یزد از لحاظ معتبر بودن و نبود مجوز و پروانه تاسیس و بهره برداری و ایجاد آلودگی زیست محیطی میبایست مورد بررسی قرار گیرند که در این زمینه اقدامات اولیه ای جهت پایش گلخانه ها صورت گرفته است.

خلف باغی، بر شناساندن سامانه کشاورزیار به اعضا و بهره برداران تاکید کرد و ادامه داد: این سامانه بگونه ای طراحی شده است که کشاورز و عضو به آنچه در زمینه دانش، اطلاعات، مشاوره (در همه زمینه های کشاورزی ) و… نیاز داشته باشد دسترسی دارد.

هم‌چنین اعضای شورا رهنمودهایی جهت تکمیل لایه های اطلاعاتی ارایه کردند و اقدامات موثر و خوب سازمان را مورد تقدیر قرار دادند.

در خاتمه نشست، کارشناس روابط عمومی گزارش تصویری از عملکرد سازمان در سال نود و هشت را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۹۹
423 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0