عدم احداث بیش از هشتاد درصد از ساخت و سازها در آذربایجان ‌غربی طبق پروانه عدم احداث بیش از هشتاد درصد از ساخت و سازها در آذربایجان ‌غربی طبق پروانه

عدم احداث بیش از هشتاد درصد از ساخت و سازها در آذربایجان ‌غربی طبق پروانه

عدم احداث بیش از هشتاد درصد از ساخت و سازها در آذربایجان ‌غربی طبق پروانه ،از بیانات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی بود

کد خبر: 990230001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۹ - ۸:۳۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عدم احداث بیش از هشتاد درصد از ساخت و سازها در آذربایجان ‌غربی طبق پروانه ،از بیانات رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی بود

عدم احداث بیش از هشتاد درصد از ساخت و سازها در آذربایجان ‌غربی طبق پروانه

عدم احداث بیش از هشتاد درصد از ساخت و سازها در آذربایجان ‌غربی طبق پروانه

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان غربی بیان کرد:

بیشتر از هشتاد درصد از ساخت و سازها در آذربایجان ‌غربی طبق پروانه صادر شده احداث نمی‌گردد و تخلف در این زمینه افزایش دارد.
بهرنگ دیلمقانی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمانی آذربایجان‌غربی در جلسه خبری با اصحاب رسانه، عنوان داشت: ساخت و ساز ایمن همراه با رعایت موارد قانونی از ضروری‌ترین اقدامات اساسی در ساخت یک ساختمان است.

دیلمقانی ادامه داد: صنعت ساختمان سازی یکی از صنعت ‌های فعال است و نیاز است تا مردم در ساخت‌و سازهای ساختمانی همه موارد ایمنی را رعایت کنند.

وی افزود: در حال حاضر ساخت و سازهای موجود در سطح استان از نظر ایمنی، مقاومت و معماری تفاوت بسیار زیادی با چند سال گذشته دارد و کیفیت بهتری دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در شرایط فعلی، چهره شهر از نظر سازه‌های ساختمانی وضعیت بهتری دارد و ساختمان ‌های ساخته شده نسبت به ساخت‌ و سازهای قبلی در برابر زمین لرزه مقاوم سازی شدند.

وی اظهار داشت: متاسفانه بالای هشتاد درصد از ساخت و سازها در ارومیه و استان براساس پروانه صادر شده و نقشه‌ای که از طرف سازمان تهیه شده احداث نمی‌گردد و نیاز است تا مردم توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند تا در آینده دچار مشکل نگردند.

این مسئول خاطر نشان ساخت: حجم تخلفات در ساخت و سازهای ساختمانی افزایش دارد و این امر سبب می‌گردد تا مردم در دراز مدت با مشکل مواجه گردند.

منبع: باریش

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۹۹
380 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0