توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها

توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها

توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها ،بوده و “روابط عمومی‌ ها” مهم‌ ترین بخش در فرایند نظام ارتباطات جهت پیوند میان مردم و نهادها هستند

کد خبر: 990229005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ - ۹:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها ،بوده و “روابط عمومی‌ ها” مهم‌ ترین بخش در فرایند نظام ارتباطات جهت پیوند میان مردم و نهادها هستند

توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها
توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها

توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها بوده و “روابط عمومی‌ ها” مهم‌ ترین بخش در فرایند نظام ارتباطات جهت پیوند میان مردم و نهادها هستند.

سیف‌اله علی‌نیا، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی این روز را به فعالان این بخش تبریک گفت و ادامه داد: امروزه دیگر نمی ‌توان روابط عمومی را تنها بعنوان چشم، گوش و زبان یک مجموعه دانست بلکه بعنوان مغز متفکر سازمان ،نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها دارد.

علی نیا گفت؛ در عصر کنونی به واسطه فراگیر شدن اینترنت و ابزارها و تکنولوژی‌ های دیجیتال، رسانه ‌های نوین جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان دارند و از این روی اطلاع رسانی مطلوب، اخلاق مدارانه و فارغ از منفعت طلبی شخصی از مهمترین مولفه‌های رسانه‌های مردم محور و مخاطب مدار است.

لذا برقراری ارتباط دوسویه و تعامل سازنده میان روابط عمومی و رسانه در اطلاع رسانی دقیق و کارشناسانه بمنظور حفظ منافع عمومی، مصالح مردم و هدایت افکار جامعه و در نتیجه دست‌یابی به امید و نشاط و تفاهم اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد در کشور شناخته می ‌شود و بی‌تردید پیشبرد اهداف عالیه این سازمان منوط به موفقیت در اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی است که منتج به تنویر افکار عمومی و جلب اعتماد مردمی خواهد شد.

روابط عمومی، بعنوان حلقه ارتباطی سازمان با مردم نقش مهمی در انعکاس فعالیت ‌های سازمان و همراه ساختن و جلب اعتماد و مشارکت عمومی افراد در اهداف و برنامه ‌های درون سازمانی و برون سازمانی دارد که خوشبختانه ما شاهد تعامل خوب سازمان و ذی‌نفعان و هم‌چنین بین سازمان و سایر دستگاه‌ های اجرایی استان و کشور در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات عمومی هستیم.

بیست و هفتم اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا این روز را به خانواده فرهیخته و سخت‌کوش ارتباطات، روابط عمومی و رسانه، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون شان را ایزد متعال آرزومند هستم.

منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اردیبهشت ۹۹
364 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0