الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ،در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اجرایی شد

کد خبر: 990229001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ - ۹:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ،در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اجرایی شد

الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

اطلاعیه ضد کرونایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در اطلاعیه ای از الکترونیکی شدن ارایه خدمات به جامعه مهندسان بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.
با توجه به محدودیتهای ناشی از شیوع ویروس کرونا که ارایه خدمات در سراسر کشور را با چالش روبرو کرده، با تلاش و برنامه ریزی واحدهای مختلف سازمان، تلاش شده تا این تهدید به فرصتی برای توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری با کیفیت مطلوب تبدیل گردد.
درهمین حال، با وجود همه موانع و کاستیهای موجود، نتایج کوتاه مدت این برنامه ها به زودی نمایان خواهد شد.
در این میان، با ایجاد سامانه نوبت‌دهی الکترونیکی، از روز شنبه هفته جاری تمامی خدمات واحد عضویت سازمان تنها با دریافت نوبت الکترونیکی بیست و چهار ساعت قبل از مراجعه، امکان پذیر است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در ادامه بمنظور موفقیت این طرح, خواستار توجه تمامی اعضای محترم حقیقی و حقوقی سازمان به نکات زیر شده است:
۱ – از بعداز ظهر روز جمعه مورخ بیست و ششم اردیبهشت ماه نود و نه، سامانه نوبت دهی در کارتابل الکترونیکی کلیه اعضای حقیقی و حقوقی فعال شده است. لذا ارایه خدمات واحد عضویت به عنوان واحد پایلوت سازمان، از روز شنبه طبق نوبت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.
۲ – با توجه به محدودیت منابع و ظرفیت پذیرش، سامانه نوبت دهی الکترونیکی در هر روز تعداد محدودی نوبت ارایه کرده و لذا اعضای محترم پس از برنامه ریزی نسبت به دریافت نوبت الکترونیکی اقدام کنند.
۳ – با توجه به موضوع که سامانه نوبت دهی الکترونیکی با این مشخصات برای نخستین بار در سازمان نظام مهندسی ایجاد شده و لذا امکان وجود خطاهای احتمالی سیستمی و یا نرم افزاری وجود دارد. لذا از تمامی اعضای محترم انتظار می رود تا با حفظ آرامش و درک شرایط موجود، نواقص و مشکلات احتمالی سامانه را از طریق ارسال تیکت به واحد انفورماتیک اعلام نمایند.
۴ – بدیهی است که این سیستم بصورت مستمر و روزانه مورد پایش قرار گرفته تا نواقص و خطاهای احتمالی در اولین فرصت برطرف شود.
۵ – با توجه به این که تعداد نوبت‌ها، طبق ظرفیت ارایه خدمات واحد عضویت تعیین گردیده لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری به واحد عضویت سازمان قبل از دریافت نوبت الکترونیکی جدا خودداری کنید، زیرا به هیچ عنوان امکان پاسخ‌گویی حضوری به ارباب رجوع وجود نخواهد داشت.
در پایان، ضمن پوزش بابت کاستیها و قصور در ارایه خدمات سازمان، به اطلاع میرساند که اولویت همه همکاران شما در واحدهای مختلف سازمان، توسعه و تکمیل خدمات غیرحضوری در اسرع وقت با کیفیت مطلوب به جامعه مهندسی ساختمان استان بوده و سازمان در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
لذا به تمامی اعضای محترم توصیه می گردد، ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه ها و راهنمای منتشر شده، نظرات و پیشنهادات سازنده خود را از طریق کانال‌های ارتباطی موجود به سازمان ارایه نمایند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ اردیبهشت ۹۹
363 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0