برگزاری نخستین جلسه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در سال نود و نه برگزاری نخستین جلسه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در سال نود و نه

برگزاری نخستین جلسه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در سال نود و نه

برگزاری نخستین جلسه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در سال نود و نه ،با عنوان اینکه کسی حق دهن کجی سازمان نظام مهندسی را ندارد، در سالن جلسات سازمان استان یزد تشکیل شد

کد خبر: 990227010 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ - ۳:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری نخستین جلسه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در سال نود و نه ،با عنوان اینکه کسی حق دهن کجی سازمان نظام مهندسی را ندارد، در سالن جلسات سازمان استان یزد تشکیل شد

برگزاری نخستین جلسه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در سال نود و نه

برگزاری نخستین جلسه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در سال نود و نه

نخستین جلسه مدیران دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها در سال نود و نه ، در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی یزد برگزار گردید.

مهدی سالاری، ریاست سازمان استان در این جلسه، بیان کرد: برای سال نود و نه، موضوعات مهمی در دستور کار داریم و امیدوار هستیم با به نتیجه رساندن آنها، سال موفقی داشته باشیم.

سالاری با بیان این مطلب که سازمان در موضوع کرونا عملکرد قابل قبولی داشته به رونمایی از سامانه های غیر حضوری با توجه به شرایط موجود اشاره و از مدیران دفاتر نمایندگی خواست در جهت ترغیب اعضاء و مراجعین به استفاده از این سامانه‌ها اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: موضوع مصوبات کمیته پیش‌گیری از تخلفات استان که توسط معاون عمرانی استانداری ابلاغ شده می بایست مرتباً در شهرستان ‌ها پی‌گیری و به مرکز استان گزارش گردد.

رئیس سازمان استان، هم‌چنین توجه ویژه به پروژه‌های خاص را یادآور شد و در این رابطه بیان کرد: هیچ کارفرمایی حق دهن کجی به نظام مهندسی را ندارد، ما برخی پروژه‌های بزرگ را بصورت ویژه رصد می‌کنیم و برای آنها برنامه داریم.

نایب رئیس اول سازمان هم در این جلسه، با اشاره به برنامه ‌های سازمان برای دفاتر نمایندگی در سال نود و نه، اظهارامیدواری کرد با اجرای آن ها، در سال ۱۴۰۰ چشم انداز مناسبی در شهرستانها داشته باشیم.

احمد علی فلاح تقویت دفاتر طراحی و طراحان، فراهم کردن ساختمان مناسب برای دفاتر نمایندگی، گسترش آموزشهای مجازی و … را از جمله این برنامه‌ها دانست.

قابل ذکر است در ادامه جلسه، مدیران دفاتر نمایندگی شهرستانها ضمن ارائه گزارش عملکرد سال نود و هشت، به بیان دغدغه ها و برنامه های خود در سال جاری پرداختند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۹
369 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0