پیام ریاست سازمان نظام مهندسی مازندران بمناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی” پیام ریاست سازمان نظام مهندسی مازندران بمناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی”

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی مازندران بمناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی”

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی مازندران بمناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی” ،توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها بوده و “روابط عمومیها” مهمترین بخش در فرایند نظام ارتباطات هستند

کد خبر: 990227006 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، پیام ریاست سازمان نظام مهندسی مازندران بمناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی” ،توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها بوده و “روابط عمومیها” مهمترین بخش در فرایند نظام ارتباطات هستند

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی مازندران بمناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی”

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی مازندران بمناسبت “روز ارتباطات و روابط عمومی”

توسعه و گسترش ارتباطات اجتماعی، عامل اساسی در پیشرفت کشورها بوده و “روابط عمومیها” مهمترین بخش در فرایند نظام ارتباطات جهت پیوند میان مردم و نهادها هستند.
امروزه دیگر نمیتوان روابط عمومی را تنها به عنوان چشم، گوش و زبان یک مجموعه دانست بلکه به عنوان مغز متفکر سازمان ،نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف و برنامه ها دارد.
در عصر کنونی به واسطه فراگیر شدن اینترنت و ابزارها و تکنولوژی های دیجیتال، رسانه های نوین جایگاه ویژه ای در میان مخاطبان دارند و از این روی اطلاع رسانی مطلوب، اخلاق مدارانه و فارغ از منفعت طلبی شخصی از مهم ترین مولفه های رسانه های مردم محور و مخاطب مدار است.
لذا برقراری ارتباط دوسویه و تعامل سازنده میان روابط عمومی و رسانه در اطلاع رسانی دقیق و کارشناسانه به منظور حفظ منافع عمومی ،مصالح مردم و هدایت افکار جامعه و در نتیجه دستیابی به امید و نشاط و تفاهم اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد در کشور شناخته می شود و بی تردید پیشبرد اهداف عالیه این سازمان منوط به موفقیت در اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی است که منتج به تنویر افكار عمومی و جلب اعتماد مردمي خواهد شد.
روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباطی سازمان با مردم نقش مهمی در انعكاس فعاليتهای سازمان و همراه ساختن و جلب اعتماد و مشاركت عمومی افراد دراهداف و برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی دارد که خوشبختانه ما شاهد تعامل خوب سازمان و ذی نفعان و همچنین بین سازمان و سایر دستگاه های اجرایی استان و کشور در راستای تحقق حقوق شهروندی و پاسخ به مطالبات عمومی هستیم.
۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است تا این روز را به خانواده فرهیخته و سختکوش ارتباطات، روابط عمومی و رسانه، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون شان را ایزد متعال آرزومندم.
سیف اله علی نیا
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منبع: آفاق آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۹
299 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0