حضور معادن در هر نقطه ای سبب آبادانی آن منطقه شده است

حضور معادن در هر نقطه ای عاملی جهت آبادانی آن منطقه

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان نظام مهندسی ایران بیان کرد : حضور معادن در هر نقطه ای سبب آبادانی آن منطقه شده است ، حضور معادن در هر نقطه‌ای که بوده سبب آبادانی آن منطقه شده است

کد خبر: 990227003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ - ۱۰:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان نظام مهندسی ایران بیان کرد : حضور معادن در هر نقطه ای سبب آبادانی آن منطقه شده است

حضور معادن در هر نقطه ای عاملی جهت آبادانی آن منطقه

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان نظام مهندسی ایران با اشاره به این که حضور معادن در هر نقطه‌ای که بوده سبب آبادانی آن منطقه شده است، گفت: معدنگر تخریب‌گر نیست، بلکه بدنبال اشتغالزایی و تامین کننده مواد اولیه بسیاری از صنایع استحضور معادن در هر نقطه ای عاملی جهت آبادانی آن منطقه
سومین نشست کمیسیون معدن اتاق زنجان ظهر امروز با حضور فعالان این بخش در سالن جلسات شهید شهریاری اتاق زنجان برگزار گردید.
محورهای اصلی این نشست، پی‌گیری مشکلات مربوط به بخش معدن و معدن کاران در سال نود و نه بود که در این نشست طرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
ریاست کمیسیون معدن اتاق بازرگانی زنجان در آغاز این نشست، با اشاره به مشکلاتی که در بخشهای مختلف معدن و معدنکاری استان وجود دارد، بیان داشت: بیشترین این مشکلات مربوط به مشکلات معادن با اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست است.
ولی الله منصوری با عنوان این که کمیسیون معدن اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری برنامه‌ های خود را بصورت جدی برای توسعه این بخش در استان پی‌گیری خواهد کرد، ادامه داد: کمیسیون معدن اتاق بازرگانی زنجان با هدف پی‌گیری برنامه ‌های خود و به حداقل رساندن مشکلات معدن کاران برنامه ریزی منسجمی را صورت داده است.
وی افزود: مشکلات و موارد مربوط به بخش معدن استان پس از طرح و بررسی در نشست های کمیسیون و جمع بندی های لازم برای پی‌گیری به مسئولان استان ارجاع داده میشود.
در ادامه نشست، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان نظام مهندسی ایران نیز با اشاره به این که کمیسیون معدن از بازوان اجرایی اتاق و هم‌چنین پی‌گیر حل مشکلات معدنکاران استان خواهد بود، اظهار داشت: این کمیسیون مشکلات تخصصی معدن استان زنجان را به گوش مسئولان می ‌رساند.
رضا کشاورز با عنوان این که بخش اکتشاف معادن استان با توجه به آمار رو به تعطیلی گذاشته و این خود نشانه مشکلات معدن و فعالیت آن در استان زنجان است، گفت: در این بخش مشکلات مربوط به استعلام سبب اشکالاتی در معادن شده است.
وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به اینکه حضور معادن در هر نقطه ای سبب آبادانی آن منطقه شده است ، ادامه داد: معدنگر تخریب‌گر نیست، بلکه بدنبال اشتغالزایی و تامین کننده مواد اولیه بسیاری از صنایع است.
در ادامه این نشست، فعالان بخش معدن به بیان دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند که از آن جمله میتوان به موضوعاتی از جمله مشکل پوشش گیاهی و گون در اکتشافات معدنی، مشکلات و قوانین دست و پاگیر از جمله بخشنامه های اداره کل منابع طبیعی و قوانین دیگر، بحث رضایت روستاییان برای پی‌گیری فعالیتهای معدنی اشاره کرد.
هم‌چنین برگزاری نشست هایی با مسولان استانی و ملی و همچنین مجمع نمایندگان استان برای پی‌گیری و حل مشکلات استان از دیگر محورهای این نشست بود.

منبع: خبر ۲۴

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۹
467 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0