دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی ویژه مدیران روابط عمومی استانها دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی ویژه مدیران روابط عمومی استانها

دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی ویژه مدیران روابط عمومی استانها

دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی ویژه مدیران روابط عمومی استانها ، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشاورزی استان ها برگزار شد

کد خبر: 990218010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹ - ۵:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی ویژه مدیران روابط عمومی استانها ، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشاورزی استان ها برگزار شد

دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی ویژه مدیران روابط عمومی استانها

دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی ویژه مدیران روابط عمومی استانها

دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی ویژه مدیران روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی استانها برگزار گردید.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد بیان داشت: دوره آموزشی مجازی با موضوع خبر نویسی در بستر نرم افزار اسکایپ با حضور مدیران روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی استان‌ها با تدریس صمد رفیعی مدیر روابط عمومی سازمان مرکزی برگزار گردید.

در ادامه، شاهرخ رمضان نژاد ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به جمع مدیران روابط عمومی استان‌ها پیوست و به ایراد سخن پرداخت.

شاهرخ رمضان نژاد، دانش و سرمایه را از عوامل جهش تولید در بخش کشاورزی دانست و گفت: تغییر رویکرد در سازمان با بهره گیری از پتانسیل موجود و تدوین برنامه های عملیاتی در ۵ محور منجر به اشتغال زایی و احراز هویت سازمان در بخش کشاورزی می شود.

رمضان نژاد، توسعه و گسترش تولید محصولات کشاورزی صادرات محور، تقویت جذب سرمایه های مردمی به کشاورزی، گسترش دانش و فن آوریهای جدید در کشاورزی، توسعه مشاغل و کسب و کارهای نوین در کشاورزی و توسعه فعالیتهای اقلیم محور را از ۵ محور عملیاتی جهش تولید عنوان کرد.

وی، با تاکید بر دارایی سازمان به عنوان خزانه دانش تصریح کرد: در این دوره با تغییر رویکرد و نقش جدید سازمان و بهره گیری از ظرفیتها و توانمندی‌ها سبب تقویت و تحکیم جایگاه و ارتقای منزلت اجتماعی مهندسین در جامعه خواهد شد که در این راستا روابط عمومی با انعکاس و گردش اطلاعات موجب سوق دادن جایگاه سازمان می شود.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، مدیریت پسماندها و تبدیل شدن آن به ثروت، کاهش ضایعات، حمایت از کشاورزان در افزایش درآمد و ارتقاء بهر ه وری را از اهداف و اولویتهای اساسی سازمان نظام مهندسی دانست.

منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۹
388 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0