الکترونیکی شدن ارائه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی به مراجعه‌کنندگان الکترونیکی شدن ارائه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی به مراجعه‌کنندگان

الکترونیکی شدن ارائه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی به مراجعه‌کنندگان

ریاست سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: بهمنظور کاهش حضوری مراجعه ‌کنندگان به نظام ‌مهندسی خدمات این سازمان به‌ صورت الکترونیکی ارائه می‌ گردد.

کد خبر: 990214002 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹ - ۸:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ریاست سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی بیان کرد: بهمنظور کاهش حضوری مراجعه ‌کنندگان به نظام ‌مهندسی خدمات این سازمان به‌ صورت الکترونیکی ارائه می‌ گردد.

الکترونیکی شدن ارائه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی به مراجعه‌کنندگان

ارائه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی به مراجعه‌کنندگان الکترونیکی شد

الکترونیکی شدن ارائه خدمات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی به مراجعه‌کنندگان
علی‌اکبر رمضانی تصریح کرد: پیش ‌از این و پس از اخذ معرفی ‌نامه از طرف شهرداری، متقاضیان باید برای انجام روند اداری ازجمله: معرفی به طراح، کنترل نقشه، ثبت نقشه، تسویه ‌حساب مالی و انتخاب ناظرین چند مرحله به نظام‌ مهندسی مراجعه می نمودند که این موضوع رفت ‌و آمد متقاضیان را به ‌شدت افزایش می ‌داد.

وی با اشاره به این که در شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا باید نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت گردد، ادامه داد: کنترل نقشه در شش نسخه و چهار مرحله هم ‌اکنون به ‌صورت الکترونیکی انجام می ‌گیرد و صرفاً در مرحله آخر که امضای کارفرما و ناظر نیاز است دیدار فیزیکی انجام می ‌گیرد.

رمضانی خاطر نشان ساخت: هم‌چنین بمنظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هم‌ اکنون تمام خدمات حضوری کارفرمایان به شیوه میز خدمت در طبقه هم‌کف ساختمان نظام ‌مهندسی انجام می‌ گیرد.

وی یاد آور شد: برای سهولت در روند کار کارفرمایان در نظام‌ مهندسی، کارکنان نظام‌ مهندسی در ورودی سازمان پرونده را از متقاضیان تحویل گرفته و بعد از تکمیل پرونده در بخشهای مختلف، آن را تحویل کارفرما می ‌دهند.

رئیس نظام ‌مهندسی خراسان شمالی اظهار داشت: این اقدام موجب سهولت و سرعت گرفتن امور مردم شده و رضایت نسبی را بهمراه داشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۹
413 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0