راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار

راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد بیان کرد: پیگیر راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار هستیم.

کد خبر: 990212002 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ اردیبهشت ۹۹ - ۷:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار راه اندازی شد.ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد بیان کرد: پیگیر راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار هستیم.

راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار

نشست هماهنگی و بررسی بهره برداری از سامانه کشاورزیار با حضور محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، اکرم فداکار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و محمدرضا خلف باغی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار گردید.

در آغاز نشست، ریاست سازمان نظام مهندسی بعد از ارایه توضیحاتی در مورد سامانه کشاورزیار، تصریح کرد. در این برهه از زمان که درگیر بیماری کرونا هستیم، اگرچه برخی اصناف تعطیل یا کم کار شده اند، اما کشاورزی را هیچ‌گاه نمیتوان تعطیل کرد.

راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار

محمدرضا خلف باغی ادامه داد: کشاورز هر لحظه به نهاده و مشاوره نیاز دارد و این امر لزوم چنین سامانه ای را تقویت میکند.

خلف باغی افزود: پی‌گیری های لازم جهت راه اندازی این سامانه از جانب سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد صورت گرفته و برای نخستین بار در کشور از طریق این سامانه، تا به حال ۳ دوره آموزش مجازی برگزار شده و مورد استقبال و رضایت شرکت کنندگان قرار گرفته است.

محمدرضا خلف باغی گفت: در مرحله بعد، پیگیر راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در این سامانه هستیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر ضرورت تشکیل سامانه های کشاورزی تاکید کرد و ادامه داد: بسیار مهم است. که خدمات ارائه شده از طرف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به کارشناسان و بهره برداران بصورت سامانه واحد و منسجم ارائه شود.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر این سامانه به بهره برداری برسد.

مدیر اجرایی سامانه کشاورزیار نیز که به صورت ویدئو کنفرانس در نشست حضور داشت، توضیحاتی در مورد، سابقه تشکیل سامانه مذکور بیان داشت و گفت: در حال حاضر زیر ساختهای این سامانه تشکیل شده است و در مرحله فازبندی نهایی است و با توجه به پویایی این سامانه، با مشارکت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به مرور اشکالات و نواقص آن را رفع کرده و توسعه خواهیم داد.

در خاتمه، معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری با اطمینال حاصل از قابلیتها و توانمندیهای این سامانه، خاطر نشان ساخت: حضور و بهره برداری از این سامانه ها منطبق با اهداف استان در پیشتازی در استارتاپها و خدمات الکترونیک در کشور است.

منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۹
462 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0