نخستین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد نخستین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

نخستین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد دوره آموزش مبانی و روش کار با دستگاه‌های دستی GPS، نرم افزار GoogleEarth به همراه آشنایی با مسیریابی به کمک کروکی ترسیمی زمین را برگزار نمود.

کد خبر: 990212001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ اردیبهشت ۹۹ - ۶:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نخستین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ، دوره آموزش مبانی و روش کار با دستگاه‌های دستی GPS، نرم افزار Google Earth به همراه آشنایی با مسیریابی به کمک کروکی ترسیمی زمین را برگزار نمود. نخستین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

نخستین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

نخستین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد برگزار شد که در این دوره آموزش مبانی و روش کار با دستگاه‌های دستی GPS، نرم افزار GoogleEarth بهمراه آشنایی با مسیریابی به کمک کروکی ترسیمی زمین در ۳ روز متوالی و با شرکت سی نفر به صورت مجازی و در بستر سامانه “کشاورزیار” آموزش داده شد.

در طول این دوره ضمن رفع مشکلات فنی به علت ماهیت نحوه برگزاری آن، سعی بر آن شد تا همه مباحث به نحو مطلوب ارائه گردیده و آزمون پایان دوره آن نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

معاونت آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد در نظر دارد با توجه به موفقیت در برگزاری نخستین دوره مجازی خود و رضایت حداکثری شرکت کنندگان از نحوه برگزاری این دوره، همه دوره های آموزشی خود را با توجه به ماهیت دوره و امکان برگزاری آن، به صورت پیوسته برگزار کند.

نخستین دوره آموزشی مجازی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد آمادگی دارد دوره های پیشنهادی ادارات و ارگانها را نیز با شرایط مطلوب و به صورت مجازی آنلاین و آفلاین برگزار کند.

منبع: خبرگذاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۹
499 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0