تأکید نظام مهندسی بر اصلاح طرح جامع و تفصیلی ابرکوه

کد خبر: 980920006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ - ۹:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
مدیر دفترنمایندگی نظام مهندسی ساختمان در شهرستان ابرکوه در نشست شورای مسکن شهرستان، بر لزوم اصلاح طرح جامع و تفصیلی این شهر تأکید کرد.
رضا شریف در این نشست، ضمن بیان مشکلات مربوط به حوزه خود، پیشنهاداتي مبنی بر اصلاح طرح جامع و تفصیلی جهت افزایش سطح اشغال به بیش از شصت درصد و برگزاری کلاس‌های آموزشی ارائه کرد.
در این نشست، كه با حضور فرماندار ، شهردار و مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان ابرکوه و ساير اعضاي شورا برگزار گردید، پیشنهادات نظام مهندسی به شرح زیر مورد تصويب قرار گرفت:
– در مورد اصلاح طرح جامع و تفضیلی جهت افزایش سطح اشغال بیش از شصت درصد، با توجه به اینکه رعایت سطح اشغال شصت درصد در بعضی موارد سبب بروز تخلفات در ساخت و ساز شده، مقرر شد، نشستی با حضور اعضای کمیسیون ماده پنج و ریاست سازمان نظام مهندسی استان برگزار شود، تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.
– در باره درخواست نظام مهندسی بابت اجرای کلاس آموزشی مقرر شد، سازمان نظام مهندسی هماهنگی‌های لازم را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و آموزش فنی و حرفه ای جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی و صدور گواهی انجام دهد که پس از آن افراد دارای کارت مهارت و مجوز در اولویت کاری قرار می‌گیرند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۸
506 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0