برگزاری جلسه پایانی شورای مرکزی دوره هفتم

کد خبر: 980920002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ - ۸:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
شورای مرکزی دوره هفتم، جلسه پایانی خود را با حضور فرج الله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان و قریب به اتفاق اعضا در محل سالن جلسات این سازمان برگزار نمود.
در این نشست، هر یک از اعضا با بیان دیدگاهها و تجارب خود، لزوم ارتقای جایگاه ارکان سازمان، نظارت هرچه دقیق‌ تر بر عملکرد و وحدت رویه سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استانها، تقویت هر چه بیشتر گروه‌های تخصصی و کمیسیون‌های شورای مرکزی، نیاز به تاسیس دفتر حقوقی و تشکیل کمیته مشورتی در شورای مرکزی، را خواستار شدند.
در این جلسه، هم‌چنین مواردی چون ایجاد سامانه اطلاعات حرفه ای مهندسان، تاسیس شبکه نوآوری صنعت ساختمان، شروع تهیه شرح خدمات مهندسی و نظارت بر عملکرد استانها، از مهم‌ترین محورهای توفیق شورای مرکزی در ارائه کارنامه فعالیت آن عنوان گردید.
اکثریت اعضای شورا، هیئت رئیسه و نیز رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در اظهارات خود، پایداری وبقای سازمان نظام مهندسی ساختمان را برای انجام وظایف قانونی آن بعنوان نهادی مردمی و فنی تخصصی از مهم ‌ترین توفیقات آن توصیف کردند.
فرج الله رجبی نیز با اشاره به برخی دستاوردهای شورای مرکزی دوره گذشته، گفت: بسیاری از اعضای شورای مرکزی دوره گذشته، هم‌چنان توان و آمادگی فعالیت در جهت خدمت به جامعه مهندسان عضو را دارند و می ‌توان از آن ها در گروه های تخصصی و کمیسیون‌های شورای مرکزی استفاده کرد.
در نشست پایانی شورای مرکزی دوره قبل، لوح تقدیر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، به اعضای شورا اعطا گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۸
500 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0