پی‌گیری به کارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست

کد خبر: 980911004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸ - ۷:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
در شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد بیان گردید:
به کارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست پی‌گیری می گردد
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد، اظهار داشت: اظهارات نماینده مردم اردکان در مجلس در نشست مجمع نمایندگان یزد حول به کارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست لازم به پی‌گیری و اجرا است.
هفتمین نشست شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد با حضور اکثریت اعضاء و بازرس شورا در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.
در این نشست، ابتدا محمدرضا خلف باغی، ریاست شورا نتیجه نشست با ریاست سازمان جهاد کشاورزی یزد در رابطه با ابلاغیه نظارت خوراک دام و دام روستایی را اعلام نمود.
خلف باغی، اظهارات محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس در نشست مجمع نمایندگان حول به کارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست را لازم به پی‌گیری و اجرا دانست.
وی، حضور اعضای شورا در ساعتی مقرر در سازمان جهت برطرف کردن مشکلات مراجعین در حوزه های محیط زیست، منابع طبیعی و آب را پیشنهاد داد.
هم‌چنین مصوب شد که سازمان نسبت به سرمایه گذاری و خرید سهام در صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به عنوان سهامدار اقدام کند تا طبق آن اعضا بتوانند از تسهیلات کم بهره و سایر شرایط موجود بهره مند شوند.
در خاتمه رئیس شورا، به ارایه گزارش حسابرسی سال گذشته سازمان به صورت تصویری پرداخت که مورد تایید اعضاء قرار گرفت و حسابرس رسمی در بررسی حساب‌های سال نود و هفت، وضعیت حساب‌های سازمان را از همه جنبه های حسابرسی مطلوب گزارش داد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۹۸
498 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0