افزایش چشمگیر صدور مجوز در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد

کد خبر: 980911003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸ - ۷:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد بیان کرد:
صدور مجوز در سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد افزایش یافته است
محمدرضا خلف باغی اظهار داشت: بعد از واگذاری صدور مجوز پروانه های دامپروری و گلخانه و قارچ خوراکی به نظام مهندسی کشاورزی، افزایش چشمگیری در صدور مجوز داشتند.
وی در دفتر مجمع نمایندگان استان یزد با محمدرضا صباغیان نماینده
مردم بافق در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
در این جلسه، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، بعد از ارائه گزارشی از عملکرد سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، بیان کرد: متاسفانه برخی نقایص قانونی وجود دارد که سبب بوجود آوردن مشکلاتی در حوزه کشاورزی شده است.
خلف باغی، با ارایه مستنداتی عملکرد سازمان را در طی شش سال واگذاری صدور پروانه های به سازمان نظام مهندسی را چهل و هفت درصد سی سال گذشته اعلام کرد و گفت: بعد از واگذاری صدور مجوز پروانه های دامپروری و گلخانه و قارچ خوراکی به نظام مهندسی افزایش چشمگیری داشته است که باید عدم به بهره برداری نرسیدن این پروانه ها را که مرتبط به بخش دولتی است را مورد بررسی قرار داد.
وی در این نشست، برخی از موانع قانونی که دست و پاگیر افراد شده است را بیان داشت و خواستار اصلاح آن توسط نمایندگان استان یزد شد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، هم‌چنین خواستار پی‌گیری‌ اجرای قوانین معطل مانده در جهت حمایت حقوق دانش آموختگان کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست ،آب و شرکت‌های مرتبط گردید.
در خاتمه مقرر گردید با توجه به توسعه بخش کشاورزی و نیاز به نقش بیشتر نظام مهندسی و نظام صنفی، پیشنهادت جهت رفع مشکلات و موانع قانونی به نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی جهت پی‌گیری در حوزه قانونگذاری و اصلاح ارایه گردد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۹۸
411 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0