نظارت بر ساخت و سازها معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

نظارت بر ساخت و سازها

جشن روز مهندس توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار گردید. مجریان ذیصلاح را برای استفاده از توان مهندسان و کمک به مردم عملیاتی میکنیم.

کد خبر: 971222012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ اسفند ۹۷ - ۱۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،جشن روز مهندس توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار گردید. مجریان ذیصلاح را برای استفاده از توان مهندسان و کمک به مردم عملیاتی میکنیم.

نظارت بر ساخت و سازها

نظارت بر ساخت و سازها

نظارت بر ساخت  و سازها جدی تر دنبال گردد

در آغاز این آیین، احمدرضا خورشیدی ضمن تبریک سالروز گرامیداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس گفت: مهمترین خصیصه مهندسان، توسعه، تعهد و انجام درست کارهای درست در راستای توسعه است، در کهگیلویه و بویراحمد نیز انتظار ما کمک به مردم برای زندگی ایمن تر است.
وی ادامه داد: انتظار ما کمک دستگاههای مرتبط برای اجرای قوانین نظام مهندسی ساختمان در راستای ارتقاء کیفیت ساخت و سازها است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار داشت: مبحث مجریان ذی صلاح را برای استفاده بیش تر و بهتر از توان مهندسان و البته برای کمک به خود مردم پیگیری و عملیاتی میکنیم.
با نظارت صحیح و اصولی به ارتقاء کیفی ساخت و سازها کمک کنیم
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهندسان ما باید آن قدر تلاش و جدیت به خرج دهند که ارزش و جایگاه مهندسی بخوبی محفوظ باشد.
عزیز فیلی افزود: باید در ساخت و سازها آن چنان نظارت و کنترل داشته باشیم که ارزش و اهمیت مهندسی ظهور عینی داشته باشد.
فیلی تصریح کرد: بیمه یکی از مشکلات اعضای سازمان نظام مهندسی است، این دغدغه اعضا است و من از سازمان نظام مهندسی ساختمان میخواهم در این باره بیش تر کار شود.

نظارت بر ساخت و سازها

معاون عمرانی استاندار افزود: باید مجریان ذی صلاح در استان جا بیفتد تا شاهد مشکلات در ساخت و سازها بویژه در حاشیه شهرها نباشیم.
وی مطرح کرد: نظارت بر ساخت و سازها جدی تر دنبال گردد، باید با نظارت صحیح و اصولی به ارتقاء کیفی ساخت و سازها برسیم.
لازم به ذکر است در این آیین باشکوه که با استقبال بی نظیر مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی همراه بود برنامه های فرهنگی شاد از قبیل طنز، تئاتر و موسیقی اجرا گردید و از مهندسان و دستگاه‌هایی که با نظام مهندسی همکاری داشتند تجلیل به عمل آمد.
منبع: آفتاب دنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ اسفند ۹۷
621 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0