برداشت غیر مجاز معادن از مشکلات جدی استبرداشت غیر مجاز معادن از مشکلات جدی است نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

برداشت غیر مجاز معادن از مشکلات جدی است

چهارمین نشست شورای معادن استان روز یک شنبه با حضور  بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس و ریاست مجمع نمایندگان استان، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از مدیران تشکل های مرتبط، نظام مهندسی معدن در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار گردید.

کد خبر: 970521010 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ - ۵:۳۳ ب.ظ

به گزارش پتیگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی   کشور،چهارمین نشست شورای معادن استان روز یک شنبه با حضور  بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس و ریاست مجمع نمایندگان استان، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و جمعی از مدیران تشکل های مرتبط، نظام مهندسی معدن در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار گردید.

برداشت غیر مجاز معادن از مشکلات جدی استبرداشت غیر مجاز معادن از مشکلات جدی است

برداشت غیر مجاز معادن از مشکلات جدی است

برداشت غیر مجاز معادن از  مشکلات  جدی است

سیده حمیده زرآبادی _ نماینده مردم قزوین در مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این نشست، عنوان داشت: مسئله برداشت از معادن شن و ماسه به این علت به استان ها واگذار گردیده که برخی استان ها برداشت های بیش تر از حد مجاز داشته اند.
زرآبادی ادامه داد: خوشبختانه معادن استان قزوین برداشت غیر مجاز زیادی نداشته اما باید بگونه ای برنامه ریزی گردد که از تخلفات احتمالی بعدی جلوگیری به عمل آید.
پرزحمت ضمن گزارشی از مصوبات نشست های گذشته شورای معادن استان و اقدامات صورت پذیرفته در راستای اجرای این مصوبات به ریاست و اعضای نشست ارائه کرد.

برداشت غیر مجاز معادن از مشکلات جدی است

پر زحمت تصریح کرد: استان قزوین یکی از استان های پیشرو در برگزاری شورای معادن در کشور است که در همین زمینه تا به حال ۳ نشست شورای معادن با حضور استاندار قزوین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عضو شورای معادن استان و معاون عمرانی استاندار و دستگاه های ذیربط برگزار گردیده است.
بررسی برداشت غیر مجاز از معادن، بررسی مشکلات محدوده اکتشافی، رفع سلب صلاحیت معادن و… از دستورات چهارمین نشست شورای معادن استان بود.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مرداد ۹۷
1190 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0