خاتمه جنجال یک ماهه در سازمان نظام مهندسی در جلسه علنی امروز مجلس صورت پذیرفت

تذکر نمایندگان به آخوندی در مورد ضرورت نظارت بر عملکرد سازمان نظام مهندسی و امضاء ‌فروشی‌ در این سازمان

، نمایندگان خمین و همدان در تذکری به آخوندی بیان کردند که چرا بر سازمان نظام مهندسی که عده ‌ای در آن به فساد و امضا فروشی مشغول هستند نظارت و کنترل لازم صورت نمی ‌گیرد

کد خبر: 970218014 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، نمایندگان خمین و همدان در تذکری به آخوندی بیان کردند که چرا بر سازمان نظام مهندسی که عده ‌ای در آن به فساد و امضا فروشی مشغول هستند نظارت و کنترل لازم صورت نمی ‌گیرد.

تذکر نمایندگان به آخوندی در مورد ضرورت نظارت بر عملکرد سازمان

تذکر نمایندگان به آخوندی در مورد ضرورت نظارت بر عملکرد سازمان

تذکر نمایندگان به آخوندی در مورد ضرورت  نظارت بر عملکرد سازمان نظام مهندسی و امضاء ‌فروشی‌ در این سازمان

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (۳ ‌شنبه هجدهم اردی بهشت نود و هفت) از طرف اکبر رنجبر زاده عضو هیات رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:
حسین علی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین ‌شهر به ریاست جمهوری، لزوم فوری در رفع اختلاف بین وزرای راه و شهرسازی و کشور که سبب توقف فعالیت ساختمان ‌سازی در کشور شده را متذکر شد و اظهار داشت: این موضوع سبب شده درامد دهیاری ‌ها، شهرداری ‌ها و تامین اجتماعی کاهش یابد و مردم با این کار معطل ماندند و در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد که چرا بر قیمت ‌گذاری و کنترل بازار و افزایش روز افزون قیمت کالاها و خدمات کالاهای مورد نیاز مردم نظارت لازم صورت نمی ‌گیرد.
عبدالله رزیان، نماینده مردم قائمشهر به اتفاق چهارده نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کردند با توجه به وضعیت اسفبار شرکت بیمه ایران و بدهیهای زیاد این شرکت دستور خاص برای رفع مشکل این شرکت بیمه صادر نمایید.
منصور مرادی، نماینده مردم مریوان در تذکری به ریاست جمهوری به وزرای صنعت و کشور بیان کرد که علت عدم ساماندهی مرزهای کوله‌ بری استان کردستان چیست؟
محمد ابراهیم رضایی و امیر خجسته، نمایندگان خمین و همدان در تذکری به وزیر راه و شهرسازی مطرح کردند که چرا بر سازمان نظام مهندسی که عده‌ ای در آن به فساد و امضا فروشی مشغول هستند نظارت و کنترل لازم صورت نمی ‌گیرد.

تذکر نمایندگان به آخوندی در مورد ضرورت نظارت بر عملکرد سازمان

نادر قاضی‌ پور، علی رضا محجوب و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان ارومیه، تهران و قم در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تمهیدات لازم برای ایام ماه مبارک رمضان بمنظور توسعه روزه‌ داری شدند.
نادر قاضی‌ پور،‌ علی رضا محجوب‌، ‌سیده فاطمه ذوالقدر، سهیلا جلودار زاده، محمد حسین فرهنگی و اکبر رنجبر زاده نمایندگان ارومیه،‌ تهران، تبریز و اسدآباد در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در صدور مجوز راهپیمایی برای کارگران کل کشور در چارچوب قانون شدند.
شهاب نادری، نماینده مردم اورامانات در تذکری با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار ریشه ‌یابی دلیل تبدیل شرکت ‌های سود ده به شرکت ‌های زیانده در یک مدت زمانی محدود شد.
نادر قاضی‌ پور و علی رضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر امور خارجه ضرورت احضار سفیر فرانسه در پس ضرب و شتم خبرنگاران ایرانی را متذکر شدند و در تذکری به ریاست ‌جمهوری و وزیر اقتصاد خواستار جلوگیری از پایمال شدن حقوق سهامداران خرد بورس که حدود ده میلیون نفر هستند و خواستار جلوگیری از سقوط بیش از حد پول ملی که در یک سال گذشته بیش از هفتاد درصد کاهش داشته شدند.
هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور در تذکری به وزیر اقتصاد بیان کرد که نارضایتی سپرده‌ گذاران کاسپین پدیده شاندیز و علویه نیشابور هنوز وجود دارد تیم ارزیابی برای این موضوع مشخص شده و هر ماه به سپرده‌ گذاران گزارش داده شود.
عین‌الله شریف‌ پور، نماینده مردم ماکو به وزیر اقتصاد درمورد عدم پای بندی به ضوابط و تمکین بانک‌ های عامل به وام‌ های قرض ‌الحسنه تذکر داد.
حشمت‌الله فلاحت ‌پیشه، نماینده مردم اسلام ‌آباد غرب و دالاهو در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار پی گیری موضوع ناکارآمدی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در اجرای مصوبه وزارت خانه در مورد فرهنگیان و دانش ‌آموزان زلزله ‌زده اسلام‌ آباد غرب و دالاهو و هم چنین خواستار عمل به تکلیف این وزارت خانه در مورد مناطق زلزله زده شهرستان‌ های اسلام‌ آباد غرب و دالاهو شد.
جبار کوچکی ‌نژاد، نماینده مردم رشت در تذکری به ریاست ‌جمهورب بیان کرد: چرا به قانون بوده سال نود و هفت در مورد افزایش بیست درصدی حقوق کارگران با حقوق ‌های پایین اقدام نمی‌ کنید.

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی مهر ۹۶

 

 

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۷
904 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0