کاهش میزان ساخت و ساز غیر مجاز در استان مازندران معاونت عمرانی استانداری مازندران خبر داد:

کاهش میزان ساخت و ساز غیر مجاز در استان مازندران

علی نبیان بیان داشت: میزان ساخت و ساز غیر مجاز در مازندران طی 4 سال گذشته بصورت مناسب کاهش یافت.

کد خبر: 960927011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ - ۹:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندارن ،علی نبیان بیان داشت: میزان ساخت و ساز غیر مجاز در مازندران طی ۴ سال گذشته بصورت مناسب کاهش یافت.کاهش میزان ساخت و ساز غیر مجاز در استان مازندران

کاهش میزان ساخت و ساز غیر مجاز در استان مازندران

کاهش میزان ساخت و ساز غیر مجاز در استان مازندران

کاهش میزان ساخت و ساز غیر مجاز در استان  مازندران

معاونت عمرانی استانداری مازندران در دهمین بزرگداشت روز جهانی شهرسازی مازندران عنوان داشت: در ۴ سال دولت تدبیر و امید سعی شده است که از ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری گردد و تلاش کردیم از ساخت و سازهای که چهره استان را نازیبا می‌ کند، جلوگیری گردد.
نبیان تصریح کرد: این که در ساخت و ساز نامناسب تنها یک شخص را مسئول همه مشکلات بداینم، صحیح نیست.
وی مطرح کرد: آیا ما مهندسین توانستیم بعنوان مشاور دغدغه‌های نظام مهندسی را به شهرداران انتقال دهیم.
معاون عمرانی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: مقصر جلوه دادن شهرداران و دهیاران در ساخت سازها نمی تواند زمینه ساز رفع مشکل باشد.
وی گفت: همه باید سعی کنیم که اتفاق نازیبا در حوزه شهرسازی کشور تکرار نگردد، دغدغه عمومی نسبت به حفظ مازندران در کل کشور باید ایجاد گردد.
نبیان یاد اور شد: وقتی تنها در یک سال چهل و دو میلیون گردشگر وارد استان میشوند،آیا نباید جایگاه این استان ویژه دیده شود، وظیفه ما مهندسین در این حوزه خیلی سنگین است.
معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: از ظرفیت سازمان‌ های مردم نهاد در توسعه شهری منطبق بر اصول مهندسی باید استفاده کرد، سازمان‌ هایی که در حوزه محیط زیست فعال هستند در این بخش هم می ‌توانند ما را یاری کنند و بخشی از مشکلات ما را به حداقل برسانند.
وی با بیان این که نمی‌ توانیم نسبت به شهر فروشی دامن بزنیم، افزود: در این حوزه مشکلاتی وجود دارد که باید در یک پروسه ۳ تا ۵ ساله این مشکلات را حل و فصل کنیم.

کاهش میزان ساخت و ساز غیر مجاز در استان مازندران


نبیان در خاتمه گفت: مبحث ماده صد مربوط به این سال ‌ها نیست، این ماده سابقه چندین ساله دارد و طی سال‌ ها تبصره و ماده‌ هایی به آن اضافه شده است، در هر صورت اگر مشکلاتی وجود دارد باید اصلاح گردد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه تلگرام برق صنعتی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۹۶
814 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0