برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در راه و شهرسازی کردستان در کردستان برگزار گردید:

برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در راه و شهرسازی کردستان

ریاست اداره نظام‌ مهندسی اداره کل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در آن اداره خبر داد.

کد خبر: 960927007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ - ۸:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  ریاست اداره نظام‌ مهندسی اداره کل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در آن اداره خبر داد.برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در راه و شهرسازی کردستان

برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در راه و شهرسازی کردستان

برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در راه و شهرسازی کردستان

برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در  راه و شهرسازی کردستان

خالد اصلانی بیان کرد: این جلسه برای بررسی نرم ‌افزاری تهیه شده توسط این اداره کل و با حضور سرپرست گروه نظارت عالیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی و کارشناسانی از اداره‌ های کل منطقه چهار کشور شامل استان‌ های آذربایجان ‌شرقی، آذربایجان‌ غربی، همدان، کرمانشاه، اردبیل و کردستان برگزار گردید.
وی تصریح کرد: نرم‌ افزار تهیه شده مزایای فراوانی دارد که از جمله آن‌ ها می ‌توان به یک پارچه کردن بازدیدهای نظارت عالیه درکل کشور، امکان تهیه گزارش‌ های آنلاین از بازدیدها، امکان ارزیابی اداره کل راه و شهرسازی استان‌ ها، ایجاد بایگانی چک ‌لیست ‌های تهیه شده، امکان ایجاد لینک به سایر نرم‌افزارها و افزایش و دقت و کیفیت در بازدیدها اشاره نمود.
اصلانی یاد اور شد: در این نشست تلاش می ‌کنیم تا با رفع نواقص و کمبودهای احتمالی و افزودن آیتم‌ های دیگر که مورد نظر کارشناسهای اداره‌ های نظام‌ مهندسی استان‌ های منطقه چهار کشور بتوانیم ترتیبی بیاندیشیم که در سطح کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

برگزاری جلسه بررسی نرم ‌افزار نظارت عالیه در راه و شهرسازی کردستان

در آغاز نشست، خسرو ویسی مدیر مسکن و ساختمان هدف ‌گذاری برای پیش برد برنامه نظارت عالیه و کارا کردن نظارت ‌ها را با تهیه نرم‌افزار مورد نظر و استفاده آن در سطح کشور از مهم ترین اولویت کاری مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد.
منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام تابلو برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۹۶
852 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0