برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان تغییر اقلیم و معماری پایدار گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان

برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان تغییر اقلیم و معماری پایدار

نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان ، تغییر اقلیم و معماری پایدار روز یک شنبه نوزدهم آذر ماه نود و شش در محل سالن میلاد شهرداری کرج برگزار گردید.

کد خبر: 960927001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ - ۷:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان ، تغییر اقلیم و معماری پایدار روز یک شنبه نوزدهم آذر ماه نود و شش در محل سالن میلاد شهرداری کرج برگزار گردید.برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان تغییر اقلیم و معماری پایدار

برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان تغییر اقلیم و معماری پایدار

برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان تغییر اقلیم و معماری پایدار

برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان  تغییر اقلیم و معماری پایدار

در این گردهمایی که با تلاش هیات رییسه گروه تخصصی معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و گروه ستایش آسمانی و همکاری مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج برگزار گردید، استادان برجسته رشته معماری از جمله سید مجید مفیدی شمیرانی، نظام الدین روزبهانی و مهرنوش قدسی به ارایه مطلب پرداختند.
در آغاز آئین کوروش غفاری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در سخنانی با اشاره به تغییرات اقلیمی کشور در ۲ دهه اخیر، بر نقش معماری و شهرسازی منطبق بر الگوهای توسعه پایدار تاکید کرد و اظهار داشت: پس از استحکام بنا و هویت معماری ، معماری پایدار باید اولویتهای مهندسین باشد.
غفاری، با یادآوری گذشته نه چندان دور که شهر کرج و استان البرز از خوش آب و هوا ترین مناطق البرز جنوبی محسوب میشد عنوان کرد: کاری کرده ایم که هوای خوب کرج، امروز به یک خاطره مبدل شده است.

برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی صنعت ساختمان تغییر اقلیم و معماری پایدار

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز خاطر نشان کرد: متاسفانه نتوانسته ایم محیط زیست را برای استان و شهرمان پایدار نگاه داریم.
غفاری با تاکید مجدد بر نقش معماری در بهینه سازی مصرف انرزی و پایداری اقلیم یاد آور شد: امروز نگاه دلسوزانه مهم ترین وظیفه مهندسین است و باید در این مورد تلاش همگانی بیش تر گردد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام آموزش برق صنعتی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۹۶
1656 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0