توقف احداث صد برج در تهران عضو هیئت مدیره نظام مهندسی تهران خبر داد:

جزئیات برگزاری آزمون ایمنی از حریق و آتش نشانی

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی تهران از تفاهم نامه صورت گرفته بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبرداد .

کد خبر: 960922016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ - ۱:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، عضو هیئت مدیره نظام مهندسی تهران از تفاهم نامه صورت گرفته بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبرداد .جزئیات برگزاری آزمون ایمنی از حریق و آتش نشانی

جزئیات برگزاری آزمون ایمنی از حریق و آتش نشانی

جزئیات برگزاری آزمون ایمنی از حریق و آتش نشانی

جزئیات برگزاری آزمون ایمنی از حریق  و آتش نشانی

مهدی زرگر گفت: طی سالهای نود و چهار و نود و پنج، در مرحله اول تعداد هفتصد و پنجاه و پنج نفر از اعضای سازمان برای شرکت در این دوره های آموزشی ثبت نام کردند که برگزاری دوره ها و هم چنین گرفتن آزمون نهایی بعهده سازمان آتش نشانی بوده است.
زرگر ادامه داد: در مرحل دوم دوره های آموزشی، تعداد ثبت نام کنندگان به هزار و سیصد و نود و هفت نفر افزایش یافت که با توجه به کمبود امکانات سازمان آتش نشانی، مسئولیت برگزاری این دوره به نظام مهندسی تهران سپرده شد. در همین راستا با برنامه ریزیهای گسترده، دوره های آموزشی در ۳ دوره عمومی، عملی و تخصصی برنامه ریزی و از خرداد تا آذر نود و شش برگزار گردید.
ریاست كميته آتش نشانی افزود: قدم آموزشی اساسی دیگری که نظام مهندسی تهران برداشته، برگزاری آزمون نهایی این دوره های آموزشی بصورت متمرکز و در سطح استانداردهای آزمونهای کشوری است که تحت نظارت سازمان آتش نشانی برگزار می گردد.
دبیر كميته آتش نشانی هم در مورد جزئیات این آزمون تصریح کرد: آزمون نهایی دوره های ایمنی از حریق و آتش نشانی نه صبح روز پنج شنبه بیست و سوم آذرماه نود و شش برای هزار و هفتصد نفر از اعضای سازمان در دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار خواهد شد که در نوع خود بی سابقه است.

[/ads

جزئیات برگزاری آزمون ایمنی از حریق و آتش نشانی

علي اكبر صالح عنوان کرد: هم چنین با هدف فراهم کردن امکان آزمون مجدد برای اعضایی که در آزمون ‌های قبلی در سال نود و پنج سازمان آتش نشانی قبول نشده اند، این افراد میتوانند بصورت رایگان در این آزمون شرکت کنند.
صالح افزود: هم چنین بعد از اتمام این آزمون، برنامه ریزی برای شروع دوره جدید ایمنی از حریق و آتش نشانی آغاز می گردد که جزئیات آن در سایت سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.
منبع : پانا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نشریه ۱۱۰ جلد اول

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آذر ۹۶
7773 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0