جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه‌ای ویژه اجلاس ریاست سازمان نظام مهندسی استان قم مطرح کرد:

رفع برخی از آسیب ‌های جامعه نیازمند توجه اصول شهرسازی است

امین مقومی با اشاره به این که رفع برخی از آسیب‌ های جامعه نیازمند توجه به اصول شهرسازی است، بیان کرد: مشکلات اقتصادی، اجتماعی، شیوه سبک زندگی و بسیاری از آسیب‌ ها به شکل‌ ها و روش ‌های مختلف به موضوع شهرسازی یک جامعه بر میگردد.

کد خبر: 960922010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ - ۸:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، امین مقومی با اشاره به این که رفع برخی از آسیب‌ های جامعه نیازمند توجه به اصول شهرسازی است، بیان کرد: مشکلات اقتصادی، اجتماعی، شیوه سبک زندگی و بسیاری از آسیب‌ ها به شکل‌ ها و روش ‌های مختلف به موضوع شهرسازی یک جامعه بر میگردد.رفع برخی از آسیب ‌های جامعه نیازمند توجه اصول شهرسازی

رفع برخی از آسیب ‌های جامعه نیازمند توجه اصول شهرسازی

رفع برخی از آسیب ‌های جامعه نیازمند توجه اصول شهرسازی

رفع برخی از آسیب ‌های  جامعه نیازمند توجه اصول شهرسازی است

وی در جلسه بزرگداشت روز جهانی شهرسازی که در سالن همایش ‌های رضوان شهرداری قم برگزار گردید، با بیان این که در استان قم شاهد توجه لازم به حوزه شهرسازی نیستیم، ادامه داد: شهرسازی نادرست در نظام خانواده موثر است.
مقومی با اشاره به این که رفع برخی از آسیب‌ های جامعه نیازمند توجه به اصول شهرسازی است، افزود: مشکلات اقتصادی، اجتماعی، شیوه سبک زندگی و بسیاری از آسیب ‌ها به شکل ‌ها و روش ‌های مختلف بموضوع شهرسازی یک جامعه بر میگردد.
وی از فعالیت شهرسازان در شهر مقدس قم یاد کرد و افزود: باید برای حمایت از این قشر در راستای واگذاری اختیارات لازم و استفاده از نظرات و ظرفیت‌ های آن ها در طرح‌ ها و برنامه‌ ها تلاش جدی داشته باشیم.

رفع برخی از آسیب ‌های جامعه نیازمند توجه اصول شهرسازی


رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم با تاکید بر این که روز جهانی شهرسازی فرصتی برای یادآوری برخی از ضعف‌ هاست، خاطر نشان ساخت: در جلسه ‌های استانی که با حضور مدیران استان برگزار می‌ گردد باید سعی کنیم تا با استفاده از عنصرهای تجربیات و تخصص در کنار یک دیگر بتوانیم این ضعف ‌ها را پوشش دهیم.
منبع : قم نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آذر ۹۶
911 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0