نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان برگزاری نشست های هیات مدیره

برگزاری نشست های هیات مدیره بصورت ادواری در شهرستانها

نشستی با حضور علی رضا بهاری فر، حسین بهاری زاده، احسان جوادی، کوروش خواجوی از عضوهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مهران لیموچی، بازرس سازمان و سروش احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ایذه و هیات رئیسه این دفتر نمایندگی در شهرستان ایذه برگزار گردید.

کد خبر: 960919020 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶ - ۲:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، نشستی با حضور علی رضا بهاری فر، حسین بهاری زاده، احسان جوادی، کوروش خواجوی از عضوهای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، مهران لیموچی، بازرس سازمان و سروش احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ایذه و هیات رئیسه این دفتر نمایندگی در شهرستان ایذه برگزار گردید.برگزاری نشست های هیات مدیره بصورت ادواری در شهرستانها

برگزاری نشست های هیات مدیره بصورت ادواری در شهرستانها

برگزاری نشست های هیات مدیره بصورت ادواری در شهرستانها

برگزاری نشست های هیات مدیره بصورت ادواری در  شهرستانها

بهاری فر در این نشست عنوان داشت: نشست های بسیاری با راه و شهرسازی، استانداری و کارشناسهای شهرداری برگزار گردید که امیدوار هستیم تعامل بیش تری با انجمنها و فعالین صنعت ساختمان انجام گردد.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: نشست های هیات مدیره به صورت ادواری در شهرستانها برگزار می گردد تا هیات مدیره از نزدیک با مسائل و مشکلات شهرستانها را بررسی و رسیدگی به امور را با سرعت بیش تری انجام دهند.
وی با اعلام این که هیات مدیره آماده هرگونه همکاری با شهرستانها برای اجرای مطلوب قوانین و مقررات ملی ساختمان است تصریح کرد: دفاتر نمایندگی باید طبق شرایط منطقه جلوی ساخت و سازهای غیراصولی را بگیرند و با تعامل ویژه با شهرداریها، نگاه مردم را از حالت سنتی به کارشناسی تغییر دهند.
بهادری خاطرنشان کرد: مهندسین هم باید در این حالت، احساس مسئولیت بیش تری کنند تا مردم با شنیدن نام نظام مهندسی اطمینان خاطر کسب نمایند.
ضرورت فرهنگ سازی عمومی در زمینه اجرای قوانین و مقررات ساختمان
سروش احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ایذه، در این نشست افزود: سازمان نظام مهندسی برای ادامه فعالیتهای حرفه ای خود نیازمند مشارکت در اعضا و تعامل با سایر سازمانها مانند شهرداریها است.

برگزاری نشست های هیات مدیره بصورت ادواری در شهرستانها


احمدی با اعلام این که شهرداری نقش مهمی در تبیین و جانمایی قوانین نظام مهندسی در شهرها دارند یاد آور شد: نشست های متعددی با اعضای سازمان و ادارات مرتبط با صنعت ساختمان برگزار کردیم ولی نیاز به حمایت استانی از موضوعات مطرح شده در نشست ها را داریم.
وی گفت: اجرای قوانین و مقررات ساختمان و مباحث بیست و دو گانه ساختمان نیاز به فرهنگ سازی عمومی و اطلاع رسانی فعالیتهای نظام مهندسی دارد.
مسئول دفتر نمایندگی ایذه ادامه داد: هیات رئیسه ایذه در تمام ادوار سعی کرده که این سازمان را در شهرستان ایذه بخوبی معرفی کند که البته تا جایگاه مطلوب فاصله داریم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۶
931 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0