نامناسب بودن رمپ‌ های موجود در ساختمان‌ های عمومی برای معلولین سرپرست فرمانداری زنجان بیان کرد:

نامناسب بودن رمپ‌ های موجود در ساختمان‌ های عمومی برای معلولین

بهروز مهدوی عنوان داشت: رمپ‌ های ایجاد شده در ساختمان‌ های عمومی و فضاهای دولتی برای معلولین نامناسب است و باید سازمان نظام‌ مهندسی در این زمینه نظارت جدی را مدنظر قرار دهد.

کد خبر: 960919017 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶ - ۱:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،بهروز مهدوی عنوان داشت: رمپ‌ های ایجاد شده در ساختمان‌ های عمومی و فضاهای دولتی برای معلولین نامناسب است و باید سازمان نظام‌ مهندسی در این زمینه نظارت جدی را مدنظر قرار دهد.نامناسب بودن رمپ‌ های موجود در ساختمان‌ های عمومی برای معلولین

نامناسب بودن رمپ‌ های موجود در ساختمان‌ های عمومی برای معلولین

نامناسب بودن رمپ‌ های موجود در ساختمان‌ های عمومی برای معلولین

نامناسب بودن رمپ‌ های موجود در ساختمان‌  های عمومی برای معلولین

وی در نشست مناسب‌ سازی مبلمان شهری استان زنجان در محل ساختمان شماره ۲ استانداری زنجان، بر ضرورت توجه به استاندارد سازی مبلمان شهری در استان تأکید کرد و گفت: باید ارگان‌ های متولی نسبت به تحقق این امر مهم توجه جدی را داشته باشند.
سرپرست فرمانداری زنجان با اعلام این که وضعیت نامناسب مبلمان شهری حتی برای افراد سالم نیز مشکلاتی را ایجاد می ‌کند، افزود: در زمینه مناسب سازی مبلمان شهری و ساختمان ‌های عمومیِ، همه افراد جامعه مورد توجه قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: با وجود اجرای سی ساله طرح مناسب سازی مبلمان شهری تا به حال فعالیت ‌های انجام شده در این حوزه مطلوب نبوده، هیچ ‌گونه ضوابط اجرایی و قانونی برای اجرای مناسب سازی لحاظ نمی‌ گردد.
وی خاطر نشان کرد: رمپ‌ های ایجادشده در ساختمان‌ های عمومی و فضاهای دولتی برای معلولین نامناسب است و باید سازمان نظام‌ مهندسی در این زمینه نظارت جدی را مدنظر قرار دهد.

نامناسب بودن رمپ‌ های موجود در ساختمان‌ های عمومی برای معلولین

سرپرست فرمانداری زنجان بر ضرورت پیش گیری از بروز معلولیتها در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: ساختار برخی محیط‌ ها و خیابان ‌ها خود عامل ایجاد معلولیت هستند و باید برای رفع علل بروز معلولیت‌ ها سعی گردد.
مهدوی گفت: نصب سرعت‌گیر در خیابان‌ ها را توهین به فهم و شعور شهروندان عنوان کرد و مطرح کرد: برای کم کردن سرعت خودرو رانندگان در همه مناطق مختلف شهر سرعت ‌گیر نصب میگردد در حالی‌ که معابر شهر باید دارای دوربین و چراغهای هشداردهنده باشند.
وی یاد اور شد: باید شهرداری و نظام‌مهندسی نسبت بصدور پایانکار طرحها نظارت لازم را داشته باشد و طرح‌ هایی که استاندارد و کیفیت لازم را ندارند مجوز پایانکار صادر نگردد.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۶
967 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0