موضوع ماليات استانها در سطح كلان و ملي تصميم گيري گردد رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان خراسان رضوي مطرح کرد:

موضوع ماليات استانها در سطح كلان و ملي تصميم گيري گردد

كامران ديسفاني بیان کرد: اگر موضوع ماليات سازمانهاي نظام مهندسي در سطح كلان و ملي از طرف شوراي مركزي با مسئولین تصميم گيري نگردد، برخي از استانها متضرر خواهد شد .

کد خبر: 960919005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶ - ۷:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ،كامران ديسفاني بیان کرد: اگر موضوع ماليات سازمانهاي نظام مهندسي در سطح كلان و ملي از طرف شوراي مركزي با مسئولین تصميم گيري نگردد، برخي از استانها متضرر خواهد شد .موضوع ماليات استانها در سطح كلان و ملي تصميم گيري گردد

موضوع ماليات استانها در سطح كلان و ملي تصميم گيري گردد

موضوع ماليات استانها در سطح كلان و ملي تصميم گيري گردد

موضوع ماليات استانها در سطح كلان و  ملي تصميم گيري گردد

وی در جمع اعضاي كميسيون بانك ، بيمه ، ماليات و رفاه شوراي مركزي نظام مهندسي ساختمان گفت : شوراي مركزي ” پدر خانواده ” سازمانهاي نظام مهندسي به شمار مي آيد و در مركز هدايت و بالا دستي قرار گرفته و بايد شورا با رايزني و ارتباط با دولت و مجلس ، مشکلات و قوانين دست و پا گير جامعه مهندسان در مورد مسئوليت بيمه ، ماليات و مسائل قضائي را حل سازد.
کامران دیسفانی؛ وجود حدود پانصد هزار مهندس ساختمان را بزرگ ترين تشكل فني مردم نهاد در اقتصاد و اشتغال دانست و ادامه داد : با اندوخته هاي مهندسان و پول انباشته سازمانهاي نظام مهندسي ميتوان بانك تاسيس كرد و از عوايد و درآمدهاي بانكي آسايش ، رفاه و معيشت مهندسان و خانواده‌ هاي آنها را تامين كرد .
رئيس هيئت مديره نظام مهندسي ساختمان استان بر حفظ مالكيت اموال سازمانهاي نظام مهندسي تاكيد كرد و گفت: اين اموال از كاركرد و دسترنج مهندسان خريداري گردیده و متعلق به خود مهندسان است.

موضوع ماليات استانها در سطح كلان و ملي تصميم گيري گردد

کامران دیسفانی تاکید کرد : شوراي مركزي نظام مهندسي سعی كند با اصلاح قانون در مجلس و دولت مالكيت سازمان براي خود مهندسان حفظ شود و اگر مشکلي براي سازمان هاي مهندسي به وجود آمد ، لااقل املاك و اموال به صورت سرمايه در گردش در اختيار جامعه مهندسي قرار گيرد و ضبط اموال دولتي نشود .
وی، ارائه خدمات رفاهي بجامعه مهندسان را از وظايف مهم سازمانهاي نظام مهندسي دانست و عنوان کرد : از محل عوايد و درآمدهای سازمانهای نظام مهندسی مراكز رفاهي ، ورزشي و تفريحي براي مهندسان و خانواده هاي آن ها ايجاد كنيم .
در اين نشست، امراللهي ریاست اين كميسيون نیز افزود : با خرد جمعي و وحدت رويه و جمع بندي مناسب فعاليتهاي رفاهي مان را در يك كانال متمركز و براي رفاه جميع مهندسان به كار بگيريم .
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کیلد آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی نظارت اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۶
930 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0