نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان و نخستین نشست سال سوم، روز یک شنبه پنجم آذر ماه نود و شش در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 960913018 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶ - ۲:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ،نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان و نخستین نشست سال سوم، روز یک شنبه پنجم آذر ماه نود و شش در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان

نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره  دوره سوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

این نشست که به ریاست مهندس کوروش غفاری برگزار گردید، پس از تلاوت قرآن کریم با اعلام رئیس نشست رسمیت یافت.
در آغاز، غفاری در سخنانی ضمن تشکر از اعضای هیات مدیره برای حسن اعتماد، اظهار امیدواری کرد در این دوره شاهد تغییرات مثبت در جهت اصلاح سازمان باشیم.
هیات مدیره به برررسی پیشنهاد مدیر خدمات مهندسی در مورد امکان ثبت دستور نقشه‌ ها و صدور برگه‌ های تعهد پروژه‌ های شهرهای اقماری استان در دفتر مرکزی و سایر دفاتر نمایندگی و حذف گواهی امضا در برگه‌ های تعهد نظارت پرداخت و با آن موافقت کرد. هم چنین مقرر شد جهت ارایه خدمات طراحی، صدور برگه‌ های تعهد طراحی در سازمان اجرایی و سیستم ثبت اثر انگشت در سازمان مرکزی و تمامی دفاتر نمایندگی فعال شود.
در این نشست هم چنین پیشنهاد اقساطی نمودن هزینه شناسنامه فنی و ملکی بصورت سه مرحله‌ ای به ترتیب ۳۰%، ۳۰%، ۴۰% در مراحل اولیه، در زمان گزارش جدولی و پایان کار در صورت تفاهم با شهرداری جهت کارسازی گلوگاه بررسی و تصویب شد.
در ادامه با پیشنهاد تبدیل قراردادهای پروژه‌ای بساعتی با ذکر حد نصاب تعداد پروژه و پیشنهاد مدیر واحد مربوطه موافقت شد.
هیات مدیره همچنین با پیشنهاد اختیار تفویض ماده صد و هفتاد و شش آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان از هیأت مدیره به رئیس سازمان موافقت کرد و این اختیار به ریاست واگذار شد.

نود و یکمین جلسه رسمی هیات مدیره دوره سوم سازمان


در این نشست مقرر شد مفاد گزارش اتمام عملیات ساختمانی طبق بندهای دفترچه اطلاعات ساختمانی برای هر یک از ناظران، با تایید اعضای هیات مدیره در هر رشته از ۴ رشته تغییر یافته و در اسرع وقت اجرایی شود.
در ادامه هم در مورد چک ‌های برگشتی دستمزد نظارت با تصویب هیات مدیره مقرر گردید با اخذ تعهد محضری از ناظران مبنی بر اقدام قضایی جهت وصول چک و اعلام گزارش اقدامات مذکور به سازمان، چکهایی که در وجه ناظران است، تحویل ایشان شود.
در خاتمه هم مصوب شد در مورد تمدید قرارداد زمین هشتگرد و دریافت مجوز از شهرداری، اختیار به مهندس حیدری منصف داده شود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

 

کانال تلگرام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۶
1219 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0