حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل دربرنامه رادیویی امان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل دربرنامه رادیویی امان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در برنامه رادیویی امان به بررسی استانداردسازی ساخت و ساز و اصول شهرسازی پرداخت.

کد خبر: 960913006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶ - ۸:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در برنامه رادیویی امان به بررسی استانداردسازی ساخت و ساز و اصول شهرسازی پرداخت.حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل دربرنامه رادیویی امان

حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل دربرنامه رادیویی امان

حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل دربرنامه رادیویی امان

حضور ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان اردبیل دربرنامه رادیویی امان

میر محمد سید هاشمی رعایت اصول شهرسازی را نیازمند مدیریت واحد شهری دانست.
وی بیان کرد: درساخت و سازهایی که جامعه مهندسین ساختمانی نقش نظارتی داشته اند، کاهش هزینه ساخت، صرفه جویی در مصرف انرژی و مقاومت در مقابل بلایای طبیعی را مشاهده کرده ایم.
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ادامه داد: ساخت و ساز استان اردبیل در مسیر استانداردسازی و استفاده از مصالح و نیروهای فنی با کیفیت در حرکت است و توسط سازمانهای مرتبط فرهنگ سازی می گردد.
هاشمی هم چنین تصریح کرد: ناظران و مجریان ذی صلاح حقیقی و حقوقی سازمان در ساخت و ساز اردبیل نقش مهمی ایفا میکنند و در حفظ و حراست از سرمایه های ملی و مردمی، امین سازندگان هستند.

حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل دربرنامه رادیویی امان


ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل خاطر نشان کرد: در بررسی مسایل مرتبط با بلایای طبیعی و حوادث، باید اظهارنظرهای کارشناسی ارایه شده و به آیتمهای تخصصی اتفافات توجه، سپس نتیجه گیری کرد.
وی یاد اور شد: در رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان به خصوص بهینه سازی مصارف انرژی، جدیت و همکاری همگان لازم است که نهایتا سبب آرامش و امنیت خانواده ها می گردد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه تلگرام برق صنعتی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۶
998 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0