برگزاری هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان

برگزاری هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با شرکت روسا و اعضای هیئت رئیسه جدید و قدیم روز یک شنبه دوازدهم آذر ماه امسال در تالار هتل پارس مشهد برگزار گردید.

کد خبر: 960913004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ آذر ۹۶ - ۸:۰۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور  به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ، هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با شرکت روسا و اعضای هیئت رئیسه جدید و قدیم روز یک شنبه دوازدهم آذر ماه امسال در تالار هتل پارس مشهد برگزار گردید.برگزاری هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان

برگزاری هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان

برگزاری هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان

برگزاری هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی  شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

در این نشست که ریاست و جمعی از اعضای هیات رئیسه و هیات مدیره سازمان نیز شرکت داشتند،
حسین بشیر مشاور امور شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان داشت: طی نیمه اول سال جاری در بیست و دو نمایندگی انتخابات هیات رییسه با شرکت اعضای شهرستان ‌ها برگزار گردید.
بشیر ادامه داد: با تلاش واحد امور شهرستانها در استان، دفتر نمایندگی شهرستان زاوه اخیراً تأسیس شد.
مشاور امور شهرستانهای سازمان خاطر نشان کرد: بزودی در هر شهرستانی یک نفر عامل خزانه دار انتخاب و امور مالی بصورت آنلاین از طریق سیستم بروز رسانی خواهد شد.
بعد از آن ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی ضمن تبریک هفته وحدت و خجسته میلاد با سعادت حضرت محمد(صلی الله) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) انتخاب ریاست و اعضای هیأت رئیسه نمایندگی شهرستانها را تبریک گفت و برای آنها موفقیت آرزو کرد.
حسین کامران دیسفانی به اجرای قوانین و مقررات ملی ساختمان در شهرستانهای خراسان رضوی اشاره کرد و اظهار داشت : بسیاری از شهرهای این استان در اجرای قوانین ساخت و ساز از مرکز استان پیشی گرفته و جلوتر هستند. بعد از آن دکتر سید مجید مزینانی نائب رئیس اول سازمان نیز تصریح کرد: کار اجرائی در ساخت و ساز ها خیلی سخت است و منابع آن محدود میباشد.
کامران دیسفانی اظهار امیدواری کرد که در آینده مسیر و شرایط دگرگون گردد و دورنمای خوبی برای ساخت و ساز ها ایجاد شود. در این آئین بعد از استماع اظهارات روسای دفاتر نمایندگی شهرستانها و اعضای هیئت مدیره سازمان، رضا بشیر، خزانه‌ دار سازمان، گزارشی از وضعیت مالی شهرستانها بیان داشت.
رضا بشیر عنوان کرد: بودجه سال نود و هفت سازمان در روز ۲ شنبه سیزدهم آذر ماه امسال در کمیسیون بودجه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

برگزاری هجدهمین نشست ادواری دفاتر نمایندگی شهرستانهای سازمان


او گفت: کمیسیون بودجه سال نود و هفت ضمن بررسی عملکرد بودجه امسال بخشهای مختلف تخصیص اعتباری را مورد ارزیابی قرار خواهد داد.
بشیر از روسای نمایندگی شهرستانهای استان خواست، تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد بودجه سال نود و هفت به کمیسیون بودجه ارائه دهند.
وی یاد آور شد : در بودجه امسال ۱ میلیارد ریال برای خدمات ورزشی و ششصد میلیون ریال برای برنامه های فرهنگی و برگزاری آئین با محوریت دفاتر نمایندگی شهرستانهای استان خراسان رضوی اختصاص یافته است .
سپس دکتر آناهیتا زنده دلان عضو هیات مدیره سازمان مطرح کرد: با توجه به این که آموزش یکی از اهداف اصلی سازمان است از روسا و عضوهای هیات رئیسه شهرستانها خواست تا با محور قراردادن این موضوع، بازوی توانمند سازمان در این زمینه باشند.
زنده دلان، خواستار ارایه پیشنهادات و نظرات دفاتر نمایندگی در این زمینه گردید تا با پی گیری هیات مدیره، کمیته آموزش و دست اندر کاران این حوزه آموزش و ترویج مقررات ملی ساختمان سرلوحه عمل قرار گیرد.
در ادامه نشست با توجه به رای گیری انجام شده مهدی زاده عضو هیأت رئیسه دفتر نمایندگی کاشمر بعنوان نماینده دفاتر نمایندگی شهرستانها برای حضور در نشست های هیات مدیره سازمان و هماهنگی رفع مشکلات شهرستانها برگزیده شد.
در خاتمه هم احکام روسای جدید دفاتر نمایندگی شهرستانها توسط مهندس کامران، نماینده اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عضوهای هیات مدیره و بازرسین اهدا شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۹۶
946 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0