جشن بزرگ مهندسان البرز برگزار گردید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز از مناطق زلزله زده کرمانشاه

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بهمراه تعدادی از اعضای هیات مدیره، شورای انتظامی، بازرسین، مدیران سازمان و استادان دانشگاه خوارزمی روز 5 شنبه نهم آذر ماه نود و شش از مناطق زلزله زده اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب ، ازگله و روستاهای مسیر کرمانشاه بازدید کردند.

کد خبر: 960911018 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ آذر ۹۶ - ۱۲:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بهمراه تعدادی از اعضای هیات مدیره، شورای انتظامی، بازرسین، مدیران سازمان و استادان دانشگاه خوارزمی روز ۵ شنبه نهم آذر ماه نود و شش از مناطق زلزله زده اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب ، ازگله و روستاهای مسیر کرمانشاه بازدید کردند.بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز از مناطق زلزله زده

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز از مناطق زلزله زده

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز از مناطق زلزله زده

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان البرز از مناطق زلزله زده کرمانشاه

وی بعد از بازدید از ساختمانهای آسیب دیده بیان کرد : این اتفاق هشدار مجددی است بمدیران بحران و مسکن و شهرسازی و مهندسین کشور که می بایست با بهره گیری از تکنولوژی و تجارب روز دنیا و نظارت دقیق، اهمیت رعایت مقررات ملی ساختمانهای مسکونی، اداری، آموزشی، خدماتی و درمانی را جدی بگیرند تا دیگر شاهد این وضعیت دل خراش و تأسف بار نبوده و خسارات احتمالی بحداقل ممکن برسد.
غفاری ادامه داد : اعضای فهیم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با کمکهای نقدی و غیر نقدی ، در کمک رسانی به آسیب دیدگان نقش داشته اند . هم چنان علاوه بر آن تیمی متشکل از نه نفر از کارکنان و اعضای متخصص همراه با ۲ خودرو از روزهای نخست وقوع زلزله جهت توزیع اقلام ضروری به روستاهای اطراف و مناطق صعب العبور اعزام گردیدند و نسبت به امداد رسانی، اسکان موقت و ارایه خدمات فنی اقدام نمودند .

بازدید ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز از مناطق زلزله زده


لازم به ذکر است گزارش فنی مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و دانشگاه خوارزمی از بازدید های فنی بعمل آمده به زودی منتشر خواهد شد .
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۹۶
796 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0