استاندارد سازی ساخت و سازها در اردبیل میر محمد سید هاشمی خبر داد:

استاندارد سازی ساخت و سازها در اردبیل

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: ساخت و سازها در استان اردبیل در مسیر استانداردسازی و استفاده از مصالح و نیروهای فنی با کیفیت حرکت می‌ کند.

کد خبر: 960911015 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ آذر ۹۶ - ۱۲:۰۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: ساخت و سازها در استان اردبیل در مسیر استانداردسازی و استفاده از مصالح و نیروهای فنی با کیفیت حرکت می‌ کند.استاندارد سازی ساخت و سازها در اردبیل

استاندارد سازی ساخت و سازها در اردبیل

استاندارد سازی ساخت و سازها در اردبیل

استاندارد سازی ساخت و سازها در  اردبیل

وی قبل از ظهر امروز در نشست وضعیت ساخت و سازهای اردبیل گفت: ساخت و ساز استان اردبیل در مسیر استانداردسازی و استفاده از مصالح و نیروهای فنی با کیفیت در حرکت است و توسط سازمان‌ های مرتبط فرهنگ‌ سازی می ‌گردد.
هاشمی با بیان اینکه رعایت اصول شهرسازی نیازمند مدیریت واحد شهری است ادامه داد: در ساخت و سازهایی که جامعه مهندسین ساختمانی نقش نظارتی داشته ‌اند، کاهش هزینه ساخت، صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و مقاومت در مقابل بلایای طبیعی را شاهد بوده‌ ایم.
وی افزود: ساخت و ساز استان اردبیل در مسیر استاندارد سازی و استفاده از مصالح و نیروهای فنی با کیفیت در حرکت است و توسط سازمان‌ های مرتبط فرهنگ‌ سازی می شود که در این زمینه رسانه ‌ها هم باید نقش خود را نشان دهند.

استاندارد سازی ساخت و سازها در اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل تصریح کرد: ناظران و مجریان ذیصلاح حقیقی و حقوقی سازمان در ساخت و ساز اردبیل نقش مهمی ایفا می‌ کنند و در حفظ و حراست از سرمایه‌ های ملی و مردمی، امین سازندگان هستند که در بررسی مسائل مرتبط با بلایای طبیعی و حوادث، باید اظهارنظرهای کارشناسی ارائه گردیده و به آیتم ‌های تخصصی اتفافات توجه و سپس نتیجه ‌گیری گردد.
هاشمی یاد اور شد: در رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان بخصوص بهینه ‌سازی مصارف انرژی، جدیت و همکاری همگان لازم است که نهایتا موجب آرامش و امنیت خانواده ‌ها می ‌شود که این موضوع برای ما دارای اهمیت زیادی است و باید مورد توجه واقع گردد تا بتوانیم شاهد ارتقای سطح ایمنی ساخت و سازها باشیم.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

راهنمای مبحث ۱۳ مقررات ملی ساختمان pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۹۶
818 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0