نه هزار روستا گازرسانی گردیدنه هزار روستا گازرسانی گردید مدیرعامل شرکت ملی گاز خبر داد:

نه هزار روستا گازرسانی گردید

حمید رضا عراقی بیان کرد: در 4 سال گذشته نه هزار روستا گازرسانی شده است، ولی بازرسی از این منازل به لحاظ ایمنی بعهده نظام مهندسی و مردم است.

کد خبر: 960908012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آذر ۹۶ - ۱:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، حمید رضا عراقی بیان کرد: در ۴ سال گذشته نه هزار روستا گازرسانی شده است، ولی بازرسی از این منازل به لحاظ ایمنی بعهده نظام مهندسی و مردم است.نه هزار روستا گازرسانی گردید

نه هزار روستا گازرسانی گردیدنه هزار روستا گازرسانی گردید

نه هزار روستا گازرسانی گردید

نه هزار روستا گازرسانی گردید

وی در جلسه هم اندیشی و هماهنگی مقابله با مرگ خاموش که صبح امروز (۴ شنبه) در محل این شرکت برگزار گردید، گفت: در ۴ سال گذشته نه هزار روستا گازرسانی شده است، ولی بازرسی از این منازل به لحاظ ایمنی بعهده نظام مهندسی و مردم است.
عراقی با بیان این که بالاترین ذخیره دنیا و بالاترین مصرف گاز در کشور انجام می شود افزود: آن طور که باید و شاید به مسئله ایمنی توجه‌ داده نمیشود.
وی تصریح کرد: ذخایر گاز کشور در عین فراوانی محدودیتهایی نیز دارد؛ چرا که این الگوی مصرف می‌ تواند در تامین گاز مصرفی با مشکلاتی مواجه گردد و سقف توان تولید کشور را محدود کند.ژ

نه هزار روستا گازرسانی گردید

عراقی، ضمن انتقاد از بی توجهی برخی از نهادها به مسوولیتهای اجتماعی در حوزه تلفات انرژی و مرگ ‌و‌ میر ناشی از غیراستاندار بودن بخاریها، عنوان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد باید بر استاندار‌های بخاری ‌های تولیدی نظارت بیش تری داشته باشند و در حال حاضر، بخاری‌ هایی با بهره وری کم تر از سی درصد تولید می‌ شود که علاوه بر هدر دادن انرژی، میتواند بر سلامت مصرف کنندگان هم موثر باشد.
وی در خاتمه یاد آور شد: تمام نهاد‌های ذیربط اعم از نظام مهندسی، سازمان آتش نشانی و سایر نهاد‌هایی که به طور مستقیم با مسئله مرگ و میر ناشی از مرگ خاموش در ارتباط هستند باید با تمام توان به مسوولیتهای اجتماعی خود توجه کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نشریه ۱۱۰ جلد دوم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آذر ۹۶
983 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0