توسعه نا متوازن سیما و منظر شهری فرامند هاشمی زاده

توسعه نا متوازن سیما و منظر شهری

فرامند هاشمی زاده، معاونت عمرانی استاندار خوزستان با حضور در غرفه این سازمان در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بیان داشت: وقوع حادثه کرمانشاه و تلفات ناشی از آن تلنگری برای مهندسین مرتبط با صنعت ساخت و ساز است تا استحکام و عمر ساختمان را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر: 960905019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ آذر ۹۶ - ۳:۴۱ ب.ظ

فرامند هاشمی زاده، معاونت عمرانی استاندار خوزستان با حضور در غرفه این سازمان در هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بیان داشت: وقوع حادثه کرمانشاه و تلفات ناشی از آن تلنگری برای مهندسین مرتبط با صنعت ساخت و ساز است تا استحکام و عمر ساختمان را مورد توجه قرار دهند.توسعه نا متوازن سیما و منظر شهری

توسعه نا متوازن سیما و منظر شهری

توسعه نا متوازن سیما و منظر شهری

توسعه نا متوازن سیما و منظر  شهری

هاشمی زاده با اشاره به اینکه عدم تعامل سبب شده تا شاهد توسعه نامتوازن سیما و منظر شهری در استان باشیم گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در دریافت این موضوع که ساختمان ایمن چقدر میتواند در سلامتی مردم و ادامه حیات نسلهای مختلف موثر باشد موثر است و این موضوع را نشان میدهد که صرفه جویی در ساخت و ساز میتواند از طریق کیفیت باشد و کمیتهای آنی تنها پایین بودن عمر ساختمان و عدم استحکام را بدنبال دارد.
وی با اعلام این که در این نمایشگاه شاهد حضور نسل جوان متخصص هستیم ادامه داد: در صنعت ساختمان ۴ رکن اصلی وجود دارد که اضلاع یک مربع را تشکیل میدهند، نظام مهندسی ساختمان رکن اصلی این مربع است.
هاشمی زاده افزود: شهرداریها بعنوان متولی صدور پروانه معماری و شهرسازی، انبوه سازان و مجریان و ناظران بر ساخت و ساز اضلاع دیگر این مربع را تشکیل میدهند، اگر این ارکان با یک دیگر تعامل داشته باشند اثر فوق العاده ای در صنعت ساخت و ساز میتواند داشته باشد.

توسعه نا متوازن سیما و منظر شهری

وی، ضمن تقدیر از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان افزود: حضور نظام مهندسی در نمایشگاه ساختمان نشان میدهد که این سازمان در جهت نقش اصلی اش در حال حرکت است و از این حیطه که صرفا مهندسین را دور هم جمع کند و سهمیه ای دهد در حال عبور است.
معاون عمرانی استاندار خوزستان با اعلام این که فلسفه وجودی معاونت عمرانی، هماهنگی و نظارت است ابراز داشت: اگر ما در حوزه معاونت عمرانی بتوانیم عوامل اجرایی را هماهنگ کنیم که در جهت صحیح و برابر دستورالعملها، ضوابط، قوانین و آیین نامه ها قدم بردارند سبب حفظ سرمایه ملی، تامین امنیت مردم، افزایش عمر بناها و استفاده نسلهای مختلف از یک مجموعه سازه و ساختمان را بدنبال دارد.
وی یاد آور شد: اشتباه مهم در نگرش بمصلحت فردی، نگاه آنی و کوتاه مدت است در حالی که منفعت در بلند مدت حاصل میشود که این مهم اعتماد مردم را بهمراه دارد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ آذر ۹۶
1061 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0