ساختمانهای روی مناطق گسل خیز باید با کیفیت تر احداث گردد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داد:

امضا فروشی جو سازی از طرف سازندگان بود / ساختمانهای روی مناطق گسل خیز باید با کیفیت تر احداث گردد

فرج الله رجبی بیان کرد: سازندگان واحد های مسکونی جهت کاهش هزینه های نظارت فنی، اقدام به جو سازی در امضا فروشی مهندسین ناظر کردند.

کد خبر: 960903002 تاریخ انتشار: جمعه ۳ آذر ۹۶ - ۸:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، فرج الله رجبی بیان کرد: سازندگان واحد های مسکونی جهت کاهش هزینه های نظارت فنی، اقدام به جو سازی در امضا فروشی مهندسین ناظر کردند.ساختمانهای روی مناطق گسل خیز باید با کیفیت تر احداث گردد

ساختمانهای روی مناطق گسل خیز باید با کیفیت تر احداث گردد

ساختمانهای روی مناطق گسل خیز باید با کیفیت تر احداث گردد

امضا فروشی جو سازی از طرف  سازندگان بود / ساختمانهای روی مناطق گسل خیز باید با کیفیت تر احداث گردد

رجبی، با اشاره به این که ساختمانهای مسکونی باید در مناطق گسل خیز با بهترین کیفیت احداث گردد، گفت: ساختمانهایی که از لحاظ کیفیت و مصالح ساختمانی در درجه پایین قرار داشته باشند با مهندسین ناظر آنها برخورد خواهیم کرد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ادامه داد: شورای شهر تهران باید در مورد صدور پروانه های ساختمانی در مناطق گسل خیز تهران ورود پیدا کند و در مورد کیفیت آنها با نظام مهندسی ساختمانی همکاری لازم را انجام دهد.
وی، با اعلام این که در حال حاضر، ساختمانها از لحاظ کیفیت ساخت مصالح ساختمانی، طراحی و فندانسیون نسبت به گذشته بهتر شده اند افزود: سازندگانی که مساله امضا فروشی را مطرح نموده اند خواستار تعطیل شدن نظارت فنی ساختمان هستند تا بتوانند از این امر سود خوبی ببرند.

ساختمانهای روی مناطق گسل خیز باید با کیفیت تر احداث گردد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور عنوان داشت: در حال حاضر، نظارتهای فنی بر پروژه های ساختمانی نسبت به گذشته بیش تر شده و این موضوع هزینه هایی را برای سازندگان در بر میگیرند، لذا جذب امضا فروشی شایعه ای بیش نیست.
وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: در صورتیکه کوچک ترین اشتباه یا مشکلی از سوی مهندسان ناظر صورت گیرد شورای مرکزی بسرعت آنرا پی گیری میکند تا مشکلی برای ساختمانهای مسکونی ایجاد نگردد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی گلستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آذر ۹۶
977 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0