انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی فرج اله رجبی

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان برای جامعه مهندسی کشور

فرج اله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان با انتشار پیامی از افرادیکه با اظهارنظرهایشان در مقام دفاع از سازمان نظام مهندسی ساختمان برآمدند قدردانی کرد.

کد خبر: 960902009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ آذر ۹۶ - ۱۱:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، فرج اله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان با انتشار پیامی از افرادیکه با اظهارنظرهایشان در مقام دفاع از سازمان نظام مهندسی ساختمان برآمدند قدردانی کرد.پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان برای جامعه مهندسی کشور

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان برای جامعه مهندسی کشور

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان برای جامعه مهندسی کشور

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان برای  جامعه مهندسی کشور

متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالي
خداوند بزرگ را شاكر هستم كه در كنار همه سختيها و مشكلات بي شماري كه درراه اداي دين به ملت شريف ايران در حوزه مهندسي ساختمان وجود دارد باز هم با تواني مضاعف و اميد به آينده اي بهتر براي ۴۰۰ هزار مهندس عضو اين سازمان، استوارتر از گذشته مسير اعتلاي مهندسي در كشور را طي ميكنيم و هدف را آرماني تراز هميشه انتخاب كرده ايم. فرداي اين ظرفيت عظيم علمي براي كشور، ساخت ساختمان هايي است كه بيان گر توان مهندسین اين كشور است و به ميراثي ماندگار براي نسلهاي بعدي تبديل خواهد شد .
اگر امروز شاهد كم لطفيها و نامهربانيهايي بوده و هستيم بايد بدانيم اين موضوعات نه تنها ما را دل سرد نمي كند بلكه اراده اي محكم تر ازگذشته در ما به وجود خواهد آورد تا در نهايت جامعه مهندسي كشور مقهور بازي سياسي ديگران نگردد.

پیام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان برای جامعه مهندسی کشور


از کلیه همکاران، دوستان و بزرگاني كه بعد از اين اظهار نظر ها در مقام دفاع ازاين سازمان برآمدند صميمانه سپاسگزار هستم و عزم راسخ خود و شورای مرکزی را براي حضوري موثرتر و پويا تر در صحنه توسعه پايدار كشور اعلام مي كنم و مژده روزهايي درخشان تر و بهتر را به مهندسین ايران عزيز كه فرزندان اين سرزمين خواهم داد .
فرج الله رجبي
رياست سازمان نظام مهندسي ساختمان کشور
یکم آذر نود و شش
منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی قم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آذر ۹۶
667 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0