نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در کمیسیون عمران بررسی می گردد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار می ‌گیرد.

کد خبر: 960901016 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ - ۵:۵۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار می ‌گیرد. اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در کمیسیون عمران

اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در کمیسیون عمران

اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در کمیسیون عمران

اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در  کمیسیون عمران بررسی می گردد

حمید بنایی گفت: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مورد ابعاد مختلف حادثه زلزله و نحوه عملکرد دستگاه‌ ها نشست های مختلفی را برگزار کرده است.
بنایی ادامه داد: هم چنین بعد از دستوراتی که مقام معظم رهبری در سفر به کرمانشاه صادر کردند نظارت ‌هایی در دستور کار قرار گرفته و موضوعات مرتبط با آنها بررسی گردیده است.
وی با اشاره به این که موضوعات مربوط به استانداردسازی مصالح و اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفته بود، افزود: در باره حوزه‌های اجرایی برخی از موارد مانند استاندارد نبودن مصالح، خالص نبودن قیر مصرفی در حوزه راه‌ ها و سایر مواردی از این دست موجب می‌ شود که ساخت و سازها دچار مشکل شده و مقاومت سازه‌ ها کاهش یابد.

اصلاح قانون نظام مهندسی قبل از وقوع زلزله در کمیسیون عمران


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هم چنین باید در حوزه‌های دیگر همچون نظارت و بازرسی ساختمان ‌ها هم ورود جدی داشت زیرا در بسیاری از موارد نبود نظارت‌ ها موجب شده که کیفیت سازه‌های عمرانی و حوزه راه سازی کاهش پیدا کرده است.
بنایی یاد آور شد: زلزله کرمانشاه با این که حادثه ‌ای خیلی دل خراش بود ولی موجب شد که دستگاه‌ های مختلف بیدار شده و در حوزه استاندارد سازی مصالح و نظارت بر پروژه‌ های عمرانی از ابنیه‌ ها گرفته تا موارد دیگر مانند راه‌ سازی ورود داشته باشند.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آذر ۹۶
904 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0