نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی برگزار شد نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی

نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی برگزار شد

نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی با حضور اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی و رئیسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها روز 3 شنبه مورخ سی ام آبان ماه نود و شش از ساعت چهارده الی هجده در سالن جلسات شورای مرکزی تشکیل گردید.

کد خبر: 960901015 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ - ۱۲:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام،نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی با حضور اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی و رئیسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها روز ۳ شنبه مورخ سی ام آبان ماه نود و شش از ساعت چهارده الی هجده در سالن جلسات شورای مرکزی تشکیل گردید.نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی برگزار شد

نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی برگزار شد

نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی برگزار شد

نشست شماره دویست و بیست و یک شورای  مرکزی برگزار شد

در این نشست بعد ازقرائت کلام الله مجید، سخنان پیش از دستور، گزارش امور جاری توسط رئیس سازمان نظام مهندسی ، ارائه گردید.
مهندس رجبی در نشست دویست و بیست و یک شورای مرکزی بیان کرد :
سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها ورود خوبی در امداد به زلزله زدگان داشتند و لازم است تجربیات کسب شده مستند سازی و در قالب سند ارائه گردد.
رجبی بعد از بازدید جامع از این مناطق، مشاهدات و گزارشها را جمع بندی کرد، در این رابطه سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان سازمان حرفه ای و تخصصی در صنعت ساختمان ، با تشکیل تیم های کارشناسی ، مهندسین خود را اعزام به مناطق زلزله زده کرده که بعد از بررسی و مستند سازی آسیبهای وارد شده به ساختمانها و اماکن شهری با هدف لزوم به کارگیری اصول فنی و الزام به رعایت مقررات ملی ساختمان باشد تهیه گزارش کند و در اسرع وقت به شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان ارسال تا بتوان اعلام نظر قطعی کرد و در حال حاضر در ارتباط با زلزله در موقعیت شناسایی قرار داریم و محکوم کردن شخص یا سازمان خاصی از روی شتاب زدگی است.

نشست شماره دویست و بیست و یک شورای مرکزی برگزار شد


وی افزود :سازمان نظام مهندسی ساختمان طبق نص صريح قوانين وظيفه خود را بر اساس قانون در قبال آئين نامه انجام خواهد داد اما انتظار حمایت کامل از همه روسای سازمان ها در مقابل حجمه های علیه سازمان نظام مهندسی وجود دارد.
رجبی از برگزاری نشست با وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: نشست با وزير راه وشهرسازي در ارتباط آئين نامه، نشست مفيد وخوبي بود و از برگزاری ده ها نشست مختلف در رابطه با آیین نامه خبر داد و بصراحت اعلام کرد که با تمام قوا در حمایت از سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام وظیفه خواهد نمود.
در ادامه همتی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه گزارش کاملی از اقداماتی که به صورت روزانه از روز پس از زلزله انجام شده بود، ارایه کرد.
در نشست دویست و بیست و یک شورای مرکزی شش پیشنهاد کاربردی توسط طاهره نصردر راستای زلزله اخیر غرب کشور ارایه شد.
هم چنین مجتبی زاده گزارش جامعی از بازدید گروه تخصصی عمران و اعضای شورای مرکزی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارایه کرد و تحلیل دلایل عمده تخریب ساختمان ها در زلزله کرمانشاه طبق گزارش تهیه شده توسط دکتر نرماشیری را بیان نمود.
در نشست دویست و بیست و یک شورای مرکزی پیش نویس نظام نامه اداره نشست های هیأت مدیره استان ها توسط مهندس طاهری اصل ارایه که بعد از بحث و تبادل نظردر رابطه با آن کلیات طرح مصوب شد.
با تصویب عضوهای شورای مرکزی مقرر شد نشست آذرماه شورای مرکزی در سازمان نظام مهندسی قم برگزار شود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی بوشهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آذر ۹۶
981 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0