بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب مانند سازمان نظام مهندسی برچیده گردد محمدابراهیم رضایی بیان کرد:

بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب مانند سازمان نظام مهندسی برچیده گردد

نماینده مردم خمین در مجلس بیان داشت: بر مجلس و دولت فرض است که بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب و فاسد مانند سازمان نظام مهندسی را برچینند و گرفتاری‌ های مردم را برطرف کنند.

کد خبر: 960901011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ آذر ۹۶ - ۱۰:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، نماینده مردم خمین در مجلس بیان داشت: بر مجلس و دولت فرض است که بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب و فاسد مانند سازمان نظام مهندسی را برچینند و گرفتاری‌ های مردم را برطرف کنند.بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب مانند سازمان نظام مهندسی برچیده گردد

بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب مانند سازمان نظام مهندسی برچیده گردد

بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب مانند سازمان نظام مهندسی برچیده گردد

بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب مانند سازمان نظام  مهندسی برچیده گردد

محمدابراهیم رضایی در نطق میان‌ دستور امروز (۴ شنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت جان باختن هم وطنان کرمانشاهی در زلزله غرب کشور، عنوان کرد: شکوه همبستگی و انسان ‌دوستی مردم بزرگ ایران در هم راهی و هم دردی با مردم آسیب دیده غرب کشور به افتخار ملی مبدل گردید.
رضایی با تبریک پیروزی رزمندگان و مجاهدان محور مقاومت داعش به رهبری سردار سلیمانی، سید حسن نصرالله و مردم منطقه، افزود: پیروزی بزرگ رزمندگان و مجاهدان محور مقاومت که توانستند طومار زندگی ننگین حاکمیت آمریکایی – صهیونیستی و ارتجاعی داعش را از صفحه زمین برچینند و با خلق حماسه ‌ای بزرگ سند افتخاری بر افتخارات محور مقاومت اضافه کردند و با دست و بازوی الهی خود توانستند سیلی محکمی بصورت آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب بکوبند را تبریک می‌ گویم.
این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: این پیروزی برای مسلمانان و شکست ‌های پی در پی آمریکا و هم پیمانانش نشان داد که آمریکا نه تنها کدخدا نیست بلکه گرگ پیری است که نشانه مرگش در او هویدا گردیده است.
وی با طرح این مسئله که عده‌ ای برای منافع خود اقدام به ایجاد سازمان ‌های مختلف کردند که برای دولت و ملت مفید نبود، خاطر نشان کرد: این سازمان‌ های منفعت ‌گرا گرفتاری‌ های بسیاری برای مردم بوجود آورده‌ اند از جمله این سازمان‌ ها، سازمان نظام مهندسی است که به سازمانی فاسد برای شر درست کردن برای مردم تبدیل شده است. این سازمان به گردنه‌ ای تبدیل شده که جیب مردم را می ‌زنند و مردم به اجبار باید به این سازمان باج بدهند.
نماینده مردم خمین در مجلس با ناراحتی عنوان داشت: کسانیکه این سازمانها را درست کرده اند و در مجلس آنرا قانونی کردند، تنها برای منافع خود چنین کردند و مسبب خسارت ‌های زیادی به مردم شدند که نمونه آن بیمارستان سرپل ذهاب است. امروز بر مجلس و دولت فرض است که بساط این سازمان ‌های منفعت ‌طلب و فاسد را برچینند و گرفتاری‌ های مردم را حل کنند.

بساط سازمان‌ های منفعت ‌طلب مانند سازمان نظام مهندسی برچیده گردد


وی خطاب به ریاست ‌جمهوری، ‌وزرا و همکارانش در مجلس، مطرح کرد: همه نگران وضعیت اقتصادی هستند ولی در عمل بر خلاف شرایط جنگی در اقتصاد عمل می‌ شود. سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی بصورت جدی عمل نمی ‌شود و به قانون اساسی که در آن مالکیت شخصی محترم شمرده شده و هم چنین مهم ترین بخش آن که «اقتصاد مردم‌ محور» است، توجه نمی‌ شود و اصل چهل و چهار قانون اساسی مورد توجه قرار نمی‌ گیرد و موانع تولید رفع نمیشود با این وضعیت چطور توقع شکوفایی اقتصادی وجود دارد. عجیب است که مدیران موانع را می‌ بینند اجازه نمی ‌دهند مشکلات بدست خود مردم حل گردد.
این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز داشت: اینان با تمام توان جلوی مردم را می ‌گیرند. این وضعیت در بخش کشاورزی بخوبی آشکار است. آقای رییس ‌جمهور، وزرا و نمایندگان مجلس، با تاسف فراوان آن چه دیده می ‌شود، دخالت شدید دستگاه‌ های اجرایی در زندگی روستاییان و محدود کردن عزم و اراده کشاورزان در حوزه خصوصی‌ شان است و نتیجه این رفتار نابودی زندگی روستایی بوده است.
رضایی با اشاره به گرفتاری ‌های روستاییان، ادامه داد: دیم ‌زارهای مردم را به نام دولت سند زدند و اعلام نمودند اگر کسی برای دیم ‌زارش سندی در دست دارد، برود دستگاه قضایی شکایت کند و اسم اینکار را گذاشتند نجات منابع طبیعی از زمین خواری و به دنبال آن عده ‌ای روستایی را دستگیر کردند و جنگ حقوقی و دردسری بزرگ برای دستگاه قضایی درست کردند.
نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به این که سازمان جنگل ‌ها و مراتع موجب رساندن کارد به استخوان روستاییان شده است، افزود: این سازمان عملا به جنگ با روستاییان رفته است. کشاورزان از ترس این سازمان حتی حق کشیدن هرگونه فنس اطراف زمین کشاورزی‌شان را ندارند حتی اجازه ساخت طویله برای استراحت احشامشان را هم ندارند و اگر مرتکب انجام اینکار شوند با شدید ترین رفتارهای قضایی مواجه می ‌شوند.
وی یاد آور شد: برخورد با روستاییان به این جا هم ختم نمی ‌شود، وقتی یک روستایی در پرداخت به موقع اقساط وام‌ های دریافتی ‌اش عاجز گردد با تند ترین و شدید ترین رفتار از طرف بانک‌ ها مواجه می ‌شوند یا اگر قبض برق و گاز خود را بموقع پرداخت نکنند با برخوردهای خیلی تندی روبرو می ‌شوند.
این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خاتمه خاطر نشان کرد: عده‌ای برای منافع خود اقدام به ایجاد این سازمان‌ ها کردند که نه به درد مردم میرسند و نه برای دولت مفید هستند. این سازمان ‌ها گرفتاری‌ های بسیاری برای مردم بوجود آورده‌ اند.
منبع : ایسنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی اردبیل

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آذر ۹۶
998 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0