وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی و مقاوم ‌سازی کند عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی و مقاوم ‌سازی کند

مهرداد لاهوتی از وزارت راه و شهرسازی خواست نسبت به بازبینی مجموعه‌ های مسکن مهر و در صورت نیاز مقاوم ‌سازی آن‌ ها اقدام کند.

کد خبر: 960829014 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶ - ۱:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، مهرداد لاهوتی از وزارت راه و شهرسازی خواست نسبت به بازبینی مجموعه‌ های مسکن مهر و در صورت نیاز مقاوم ‌سازی آن‌ ها اقدام کند.وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی و مقاوم ‌سازی کند

وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی و مقاوم ‌سازی کند

وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی و مقاوم ‌سازی کند

وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی  و مقاوم ‌سازی کند

وی بیان کرد: آن چه در کرمانشاه اتفاق افتاده بویژه در مورد مجموعه ‌های مسکن مهر قابل بررسی است، البته لزوما نمی‌ توان این موضوع را به تمام مجموعه ‌های مسکن مهر در کل کشور تسری داد، ولی این اتفاق یک هشدار بود و ما باید ببینیم ناظر این پروژه در کرمانشاه چه کسی بوده، آیا سازمان نظام مهندسی، شهرداری و سازمان راه در این مورد مسوولیت داشته و بعد با متخلف برخورد کنیم.
لاهوتی گفت: ما منتظر گزارش کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هستیم تا بعد از جمع بندی آنرا به قوه قضاییه ارجاع دهیم.
وی افزود: در تهران هم گسل‌ های خطرناکی وجود دارد و ما در پردیس و پرند ساختمان‌ های بسیاری بعنوان مسکن مهر احداث کرده ‌ایم که اگر ایرادی در خصوص آن‌ ها وجود دارد نسبت به مقاوم ‌سازی آن‌ ها اقدام کنیم تا شاهد حادثه دیگری نباشیم.

وزارت راه مجموعه مسکن مهر را بازبینی و مقاوم ‌سازی کند


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان در مورد غیر ایمن بودن مجموعه‌ های مسکن مهر در کرمانشاه، تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید تمام مجموعه‌ های مسکن مهر را بازبینی کند و در صورت نیاز نسبت به مقاوم سازی آن ‌ها اقدام نمایند.
لاهوتی در خاتمه خاطر نشان کرد: وقتی ما ساختمان ‌های ارزان قیمت در اختیار مردم قرار می ‌دهیم طبیعتا مردم انتظار این را ندارند که مثلا شیرآلات یا برخی دیگر از وسائل استفاده شده در آن مثل کابینت درجه یک باشد، ولی در خصوص مقاومت ساختمان نمی ‌توان بی ‌توجهی نشان داد.
منبع : راه روز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

گروه تلگرام برق صنعتی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۶
785 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0