برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور نه استان ریاست منطقه دو نظام مهندسی کشاورزی کشور مطرح کرد:

برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور نه استان

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی در مورد زمان و محل برگزاری نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه از اول تا پنجم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بجنورد برقرار خواهد بود.

کد خبر: 960829001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶ - ۷:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی در مورد زمان و محل برگزاری نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه از اول تا پنجم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بجنورد برقرار خواهد بود.برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور نه استان

برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور نه استان

برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور نه استان

برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد  با حضور نه استان

حسن نامجو، هدف از این نمایشگاه را آشنایی کشاورزان با تکنولوژی نوین، ایجاد اشتغال و رونق تولید ذکر کرد.
وی، اولویت اول نمایشگاه را حوزه تکنولوژی و بهره ‌وری در بخش آب نام برد و ادامه داد: ماشین آلات کشاورزی، گلخانه، دام و طیور و نهادهای کشاورزی همچون کود، بذر و سم از دیگر اولویت‌ های هشتمین نمایشگاه کشاورزی استان خراسان شمالی است.
رئیس منطقه دو نظام مهندسی کشور، هم چنین افزود: کل فضای نمایشگاه دو هزار و هفتصد متر مربع است که هزار و شصت متر مربع از آن به تعداد صد و ده غرفه اختصاص داده شده است.
نامجو با اشاره به استقبال خوب شرکت‌ ها، از حضور بیش از شصت و دو شرکت در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد سی و یک شرکت در حوزه آبیاری، سه شرکت در ادوات کشاورزی، شش شرکت در حوزه دام و طیور، ده شرکت در بخش صنایع کشاورزی، نه شرکت در نهادهای کشاورزی و چهار شرکت در حوزه ادارات خدمات ‌رسان همچون سازمان دامپزشکی، اداره کل منابع طبیعی، سازمان نظام مهندسی و نظام دامپزشکی و در حوزه سرمایه ‌گذاری نیز بانک کشاورزی در نمایشگاه کشاورزی بجنورد حاضر بودند.

برپایی هشتمین نمایشگاه کشاورزی در بجنورد با حضور نه استان


عضو شورای نظام مهندسی کشور در ادامه با اشاره به استان‌ های حاضر در این نمایشگاه عنوان کرد: از استان‌ های تهران، البرز، همدان، اصفهان، خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، گلستان و خراسان شمالی در این نمایشگاه حاضر خواهند شد.
وی متولی نمایشگاه را از لحاظ فنی و تخصصی، سازمان جهاد کشاورزی و از لحاظ برگزاری، شرکت نمایشگاه و سازمان صنعت و معدن اعلام نمود.
رئیس منطقه دو نظام مهندسی کشاورزی کشور یاد اور شد: در حاشیه این نمایشگاه، غرفه‌های سوغات استان ‌های کشور نیز دایر می ‌گردد.
نامجو در خاتمه از مردم بخصوص کشاورزان و دانشجویان رشته کشاورزی برای حضور در این‌ نمایشگاه دعوت بعمل آورد.
منبع : شبکه خبری صنایع غذایی ایران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آبان ۹۶
1478 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0