پیام ریاست سازمان به مناسبت سال نو قناعت

گزارش جمال قناعت از حضور در منطقه های زلزلە زدە استان کرمانشاە

قناعت، خزانه دار شورای مرکزی و عضو هیات مدیرە سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان بعد از 3 روز حضور در منطقه های زلزله زده طی پیامی بیان کرد:در زلزله اخیر استان کرمانشاه، ستاد مدیریت بحران کشور، خود یک بحران دیگری بود که مشکل های مردم را چند برابر کرده بود.

کد خبر: 960827003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۹۶ - ۷:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان , قناعت، خزانه دار شورای مرکزی و عضو هیات مدیرە سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان بعد از ۳ روز حضور در منطقه های زلزله زده طی پیامی بیان کرد:در زلزله اخیر استان کرمانشاه، ستاد مدیریت بحران کشور، خود یک بحران دیگری بود که مشکل های مردم را چند برابر کرده بود.گزارش جمال قناعت از حضور در منطقه های زلزلە زدە استان کرمانشاە

 

گزارش جمال قناعت از حضور در منطقه های زلزلە زدە استان کرمانشاە

گزارش جمال قناعت از حضور در منطقه های زلزلە زدە استان کرمانشاە

گزارش جمال قناعت از حضور در منطقه های زلزلە زدە استان کرمانشاە

متن این گزارش به این شرح است:
همان گونه که مستحضرید در زلزله اخیر استان کرمانشاه، ستاد مدیریت بحران کشور، خود یک بحران دیگری بود که مشکلات مردم را دوبرابر کرده بود.
عدم برنامه ریزی صحیح علی رغم تجربه چندین زلزله مخرب قبلی، دیگر بهیچ وجه پذیرفته نیست.
اگر برابر اطلاعات غیر واقع ارائه گردیده توسط رسانه ملی، هم وطنان عزیز وارد عمل نمیشدند، صرف نظر از آثار ضربات روحی و معنوی به آسیب دیده گان زلزله، قطعاً میزان تلفات به چندین برابر میرسید و این که تا کی این رویه را پیشه ی خود کرده و می کنند، آن ها را به خدای دادگر میسپارم.
عزیزان بحران بعدی ورود سامانه بارشی از روز یک شنبه به استان کرمانشاه می باشد که صرف نظر از کاهش درجه ی هوا، متاسفانه توجهی به نحوه ی استقرار و کیفیت چادرها نشده و احتمال نفوذ آب ، آب گرفتگی و از میان رفتن اجناس و خطر بیماری قطعی است.
حضور و حمایت پرشور مردم و به خصوص رئیس محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و سازمان استان ها و عضوهای محترم در روز اول حادثه، مایه دلگرمی آسیب دیدگان زلزله گشته و موجب شد که مسئولین اقرار کنند که قصور کرده اند ولی همچون موضوعات دیگر، توجیه سهل انگاری را بر عذرخواهی ترجیح دادند. اعلام شد هفتاد درصد مناطق استان کرمانشاه دارای برق شده اند ولی نگفتند چند درصد برق مناطق آسیب دیده، اصلاح گردیده است.(کم تر از ۱۰ درصد اصلاح شده)

گزارش جمال قناعت از حضور در منطقه های زلزلە زدە استان کرمانشاە


دوستان عزیز من طی ۳ روز حضور در منطقه های زلزله زده، حامل پیام تشکر و سپاس گزاری مردم آسیب دیده از همه ی شما عزیزان می باشم و نیاز اساسی کنونی آن ها، تهیه سرپناه مناسب (کانکس) می باشد که ان شاءالله در این امر خیر نیز آن ها را کمک خواهید کرد.
به این وسیله از اقدام اخیر سازمان نظام مهندسی ساختمان در تهیه پنجاه و دو کانکس بعنوان سرپناه قابل قبول در این شرایط، تقدیر و تشکر را دارم.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۹۶
978 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0