اعزام تیم کارشناسی سازمان بمناطق زلزله زده غرب کشور گروه کارشناسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

اعزام تیم کارشناسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام بمناطق زلزله زده غرب کشور

گروه کارشناسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با حاضر شدن در شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه از نزدیک به بررسی دلایل و عوامل زلزله غرب کشور پرداختند.

کد خبر: 960827001 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آبان ۹۶ - ۷:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، گروه کارشناسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با حاضر شدن در شهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه از نزدیک به بررسی دلایل و عوامل زلزله غرب کشور پرداختند.اعزام تیم کارشناسی سازمان بمناطق زلزله زده غرب کشور

اعزام تیم کارشناسی سازمان بمناطق زلزله زده غرب کشور

اعزام تیم کارشناسی سازمان بمناطق زلزله زده غرب کشور

اعزام تیم کارشناسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام بمناطق زلزله زده غرب کشور

این گروه تشکیل شده از مهندسین رشته های مختلف با حضور در محلات و مناطق آسیب دیده از زلزله در این شهر، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه دل خراش از زوایای مختلف خسارتهای وارده را تحلیل و بررسی کردند.
هواسی، مدیر کمیته نظارت مضاعف و از کارشناسین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام هدف از حضور این گروه فنی مهندسی در منطقه های زلزه زده را ارزیابی سریع و آسیب شناسی ساختمانها بعد از حادثه اخیر زلزله ذکر کرد و افزود:عدم استفاده از مصالح استاندارد، نبود نظارت صحیح بر اجرای طرحهای ساختمانی، سستی نوع خاک، استفاده از بتن نامرغوب، مشکلات موجود در میان قابها در بناهای ساختمانی و عدم اجرای مهاربندیها در سازه ها از جمله مشکلات واحدهای تخریبی در مناطق زلزله زده بوده است.
عضو های گروه کارشناسی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در بازدید میدانی خود از شهر زلزله زده سرپل ذهاب با در دست داشتن فرمهای ویژه ارزیابی در گفت و گوی چهره به چهره با صاحبان واحدهای تخریبی، دلایل و عوامل زلزله اخیر غرب کشور را مورد آسیب شناسی قرار دادند.

اعزام تیم کارشناسی سازمان بمناطق زلزله زده غرب کشور


در کنار بررسیهای میدانی این گروه کارشناسی، محموله کمک های اهدایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام به بازماندگان حادثه زلزله در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه تحویل داده شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

دانلود رایگان کتاب های نظام مهندسی برق

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آبان ۹۶
1112 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0