اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده در غرب کشور مهران فرصت بیان داشت:

اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده در غرب کشور/ تهیه کانکس بمنظور بهره برداری هزار و پانصد نفر

ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله غرب کشور ، از اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده خبر داد.

کد خبر: 960825011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ آبان ۹۶ - ۹:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ،ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان و بازماندگان زلزله غرب کشور ، از اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده خبر داد.اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده در غرب کشور

اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده در غرب کشور

اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده در غرب کشور

اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده  در غرب کشور/ تهیه کانکس بمنظور بهره برداری هزار و پانصد نفر

ریاست نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، با اشاره به عمق خسارات جانی و مالی به شهروندان به ویژه در استان کرمانشاه در پی زلزله اخیر گفت: مسکن از نیازهای اولیه هر شخص میباشد و با توجه به این که جهت تهیه این نیاز هزینه نسبتا بالایی به میزن تواناییهای افراد صرف میشود، آوار شدن این سرپناه بر سر مردم و بی خانمان شدن و از دست دادن اعضای خانواده بهیچ طریقی قابل جبران نیست.
فرصت با اشاره به زلزله های ورزقان، رودبار و بم ادامه داد: با توجه به این که کشور ما بر روی گسل زلزله واقع گردیده و وقوع این بلایای طبیعی گریز ناپذیر است باید اقدامات و مطالعات هدفمند و منسجمی از طرف هر یک از دستگاهها و نهادها در جهت کاهش حداقلی خسارات این حوادث غیرمترقبه صورت پذیرد.
وی افزود: نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بعنوان سازمان حرفه ای و تخصصی در صنعت ساختمان ، با تشکیل تیم کارشناسی از مهندسان ۷ رشته ساختمانی در تدارک اعزام این تیم بمناطق زلزله زده و بررسی و مستندسازی آسیبهای وارده به ساختمانها و اماکن شهری است .

اعزام تیم کارشناسی مهندسان بمناطق زلزله زده در غرب کشور


فرصت خاطر نشان کرد: بعد از بررسی مستندات تدوین شده، نتایج علمی این بازدید در قالب طرح پژوهشی در اختیار پژوهشکده ها ، مراکز آموزشی و سازمانها و نهادهای مرتبط قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به رسالت سازمان در رخدادهای اجتماعی گفت: از دست دادن صدها تن از هم وطنان در این حادثه سبب تاثر جامعه مهندسی استان شد که بمنظور مشارکت در کمک رسانی به بازماندگان ، کانکسهایی با کارکرد بهداشتی و زیست محیطی جهت استفاده در سکونتگاه های موقت بمنظور بهره برداری هزار و پانصد نفر در دست تهیه میباشد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: كمكهاي انسان دوستانه پرسنل اين سازمان نيز در قالب مواد غذايي و بهداشتي صبح امروز بمناطق زلزله زده فرستاده شد.
فرصت یاد آور شد: همه دفاتر نمایندگی این سازمان در شهرهای استان تا پایان وقت اداری روز ۲ شنبه بیست و نهم آبان ماه، آماده اخذ کمکهای غیرنقدی اعضا میباشند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آبان ۹۶
970 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0